گروه تئاتر اپرای پرم در تئاتر ماریینسکی اجرا خواهد کرد

2023/05/15
تئاتر مارینسکی میزبان توری از تئاتر اپرا و باله پرم خواهد بود که به سیصدمین سالگرد پرم اختصاص دارد.

هنرمندان اپراهای نورما اثر بلینی و تراویتا اثر وردی، باله رومئو و ژولیت اثر پروکوفیف و کنسرتو کرال با اثر معنوی راخمانینوف را ارائه خواهند کرد. برنامه تور چندین مرحله از تئاتر ماریینسکی را به طور همزمان پوشش می دهد.

این تور در 30 مه افتتاح می شود – گروه کر تئاتر اپرا و باله پرم پارما ویس با توجه ویژه به موسیقی مقدس روسی روی صحنه سالن اتاق پروکوفیف اجرا می کند. به مناسبت یکصد و پنجاهمین سالگرد تولد سرگئی راخمانینوف، گروه کر به رهبری اکاترینا آنتوننکو، خوانش دعای او را از سنت جان کریزوستوم ارائه خواهد کرد.

در اول ژوئن، نورما بلینی در صحنه تاریخی تئاتر ماریینسکی نمایش داده می شود. مدیر موسیقی تولید و رهبر ارکستر میهران آقاجانیان و مدیر تولید ماکسیم پتروف هستند. این پروژه توسط Arkady Ippolitov، محقق ارشد در موزه دولتی هرمیتاژ و یکی از کارشناسان برجسته جهان در زمینه هنر ایتالیایی قرن‌های 15 تا 17 مدیریت شد.

در 2 ژوئن تراویاتای وردی به صورت کنسرتی در سالن کنسرت تئاتر ماریینسکی اجرا می شود. اجرای نمایش باله رومئو و ژولیت که در سوم ژوئن در صحنه جدید تئاتر ماریینسکی برگزار می شود، تور گروه پرم را به پایان می رساند. این باله در طراحی رقص کلاسیک بریتانیایی کنت مک میلان ارائه خواهد شد. مدیر موسیقی تولید تئودور کرنتزیس، مدیر هنری الکسی میروشنیچنکو، طراحان رقص گری هریس و کارل برنت هستند.

“اورفیوس”

2023/05/15

یک جشنواره را در art-center.ru انتخاب کنید