یاکوبوویچ در “حرفه – گزارشگر” برابر “دریاچه قو” شد

افراد شگفت انگیزی در صفوف SZM وجود دارند

جشنواره XII تلویزیونی بین المللی “حرفه – روزنامه نگار” در مسکو به پایان رسید و اتحادیه روزنامه نگاران مسکو به ریاست پاول گوسف به عنوان یک شریک جدید به پایان رسید.

در مراسم اختتامیه ، اتحادیه روزنامه نگاران مسکو دو جایزه به تلویزیون عمومی اهدا کرد. جایزه برنامه تلویزیونی “درست است؟ آره! روزنامه نگار و دولت “به نویسنده آن ، Varvara Makarevich ، برای تجزیه و تحلیل و جستجوی راه حل برای مشکلات روزنامه نگاری مدرن اهدا شد. دیپلم به اوکسانا گالکویچ و آشوت کاراخانیان ، نویسندگان گزارش تلویزیونی تله تون ایرکوتسک درباره قربانیان سیل اعطا شد. پاول گوسف در سلام و احوالپرسی خود گفت كه روزنامه نگار نباید تحت فشارهای اداری ، مالی یا فشارهای دیگر كار كند. “نگاه کنید: روزنامه نگاران از طریق تلاش برای رشوه خواری گرفته تا تهدیدها از هر طریق ممکن تحت فشار قرار می گیرند. این به ضرب و شتم خودسر می افتد … در اتحادیه روزنامه نگاران مسکو ، ما واقعیت های فشار بر رسانه ها را در مرکز و در مناطق جمع می کنیم ، و نه فقط نظارت می کنیم ، بلکه اقدامات لازم را برای جلوگیری از چنین خشم هایی انجام می دهیم. گاهی اوقات پرونده به یک تماس محدود می شود ، گاهی اوقات ما از افسران اجرای قانون می خواهیم که ارتباط برقرار کنند. افسوس که در سالهای اخیر هیچ کس به دلیل فشار بر مطبوعات به محاکمه کشانده نشده است. “رئیس اتحادیه روزنامه نگاران و سردبیر اصلی MK.

توزیع جوایز با اجرای یکی از اعضای اتحادیه روزنامه نگاران ، گلب بورودین ، ​​که نه تنها یک خبرنگار عکاسی است ، بلکه یک سولیست گروه “کار مردان” است ، قطع شد. در صفوف اتحادیه های روزنامه نگاران در مسکو و روسیه ، افراد شگفت انگیزی پیدا نخواهید کرد. به گفته رئیس اتحادیه روزنامه نگاران روسیه ولادیمیر سولوویف ، یورچیخین فضانورد که گواهی خود را به ایستگاه فضایی برد و دو کلان شهر که در روزنامه های مذهبی می نویسند کارت عضویت دارند. “سال گذشته من در یک مجمع صحبت کردم ، و یک شرکت کننده نزد من آمد و کارت عضویت اتحادیه روزنامه نگاران را از زیر لباس خود بیرون آورد. در صفوف اتحادیه ما دو متروپولیتن و رئیس جمهوری تایوا تشکیل شده است. یک بار با هم ملاقات کردیم ، و او به او گفت: “من هر روز در روزنامه می نویسم.” و من او را برای پیوستن به SJ دعوت کردم ، کاری که او انجام داد. ” به گفته وی ، در مناطق بیشتر زنان در به اصطلاح ولسوالی ها و مجلات پر تیراژ کار می کنند و روزنامه هایی با تیراژ 500 نسخه برای 3 هزار نفر از ساکنان این منطقه منتشر می شوند و فقط 2 نفر در تحریریه حضور دارند. در چنین شرایطی ، ما باید با مقامات محلی ، جاده های تخریب شده و موارد دیگر مبارزه کنیم.

در جشنواره تلویزیونی “حرفه – روزنامه نگار” فیلم هایی درباره نحوه زندگی و کار همکاران ما نمایش داده شد. مشهورترین آنها منتقد موسیقی آرتمی ترویتسکی و مجری تلویزیون لئونید یاکوبوویچ هستند. برای فیلم “یاكوبوویچ ناشناخته” كارگردان آن الکسی كیسلف جایزه تماشاگران را دریافت كرد. شخصیت اصلی آن نه حتی به عنوان مجری تلویزیون ، بلکه به عنوان یک سرهنگ دوم ذخیره ، یک خلبان حرفه ای که از نقاط داغ بازدید کرده است ، ارائه می شود ، به همین دلیل بسیاری معتقدند که وی از طریق ایست های بازرسی برای آدرنالین سفر می کند. به طور کلی ، سرهنگ ها ، نمایندگان FSB در مورد یاکوبوویچ صحبت می کنند ، یکی از آنها مقایسه کرد: دیدن زنده بودن لئونید یاکوبوویچ مانند رفتن به دریاچه قو است. مجری تلویزیون نمایشنامه و آهنگ می نویسد و یکی از آنها تقریباً به سرود FSB تبدیل شده است. او کلیسا را ​​دوباره ساخت ، یک گاو به کسی اهدا کرد ، یک هلی کوپتر اسکیمو را برای بچه ها فرستاد. یاکوبوویچ وارد سه دانشگاه تئاتر شد ، اما با توجه به درخواست پدرش ، نزد مهندس رفت و برای او اولین چیزی که آهنگ می گوید ، هواپیماهایی است که در هر فرصتی در راس آنها قرار می گیرد. “من در آغاز زندگی می کنم. من هنوز منتظر اجازه پرواز هستم »- این سخنان او است.

فیلم 13 دقیقه ای “روزنامه نگار” توسط ولادیمیر پانژف باتجربه ساخته شد ، اما به نظر می رسد استعدادهای جوان کار کرده اند و از صفحه نمایش توضیح می دهند که این حرفه چه نوع حرفه ای است – روزنامه نگاری داده ، جایی که آنها این کار را آموزش می دهند. متخصصان تشکیلات جدید متنی را بر اساس پایگاه داده های باز ایجاد می کنند و نتایج فعالیت های آنها باید به صورت جداول به زیبایی و قابل فهم ارائه شود. قهرمانان جوان فیلم در تلاشند تا پاسخی برای این پرسش پیدا کنند که چگونه با استفاده از 100 امتیاز USE را پاس کرده و مشاوره دریافت کنند: س receiveالاتی را که چندین سال بیشتر از بقیه درگیر شده اند ، مطالعه کنند و قبلاً از آنها برای آمادگی در آزمون استفاده کنند. روزنامه نگاری بسیار مهم است. اگر به سخنان نمایندگان او گوش فرا دهید ، او خونسرد است: شما مجبور نیستید به تحریریه بروید (“تحریریه من همیشه با من است”) ، و دنیا در پای شماست.

نویسنده برنامه تلویزیونی “یک مدرک دیپلم برای یک کارگر رسانه – باید داشته باشد یا ما آن را انجام خواهیم داد؟” Ekaterina Chemokhova 18 ساله شد. او می پرسد: “و اگر من می خواهم به طور كلی تحصیلات عالی را بدست آورم؟” به کلاس 4 ، کاتیا از اولین داستان خود فیلمبرداری کرد و اکنون در حرفه خود احساس اعتماد به نفس می کند ، جوایزی برای موفقیت در روزنامه نگاری جوانان دارد و در حال توسعه کانال YouTube خود است. همانطور که بیشتر شخصیت های او معتقدند ، تحصیلات چندان ضروری نیست. شما نمی توانید فقط وارد جراح شوید ، اما اینکه آیا دانشکده روزنامه نگاری دانشکده روزنامه نگاری را به موفقیتی که قهرمانان می خواهند در حوزه رسانه بدست آورند نزدیک می کند یا نه. مادر کاتیا حرفه روزنامه نگاری را در دانشگاه دریافت کرد و کاتیا به عنوان یک فرد معقول ، علیرغم شک و تردید ، به دانشگاه نیز خواهد رفت. و سپس س toال از همکاران تلویزیونی ، که خواسته یا ناخواسته ایده هایی را در مورد معنای موفقیت این روزها القا می کنند.

منتشر شده در روزنامه “Moskovsky Komsomolets” شماره 28424 25 نوامبر 2020

تیتر روزنامه:
یاکوبوویچ با “دریاچه قو” برابر شد