یک دوست حقیقت را در مورد ویروس کرونا ویروس شیروینت فاش کرد

مارک ورشاور: “با همان جعبه ای که من در آن قرار داشت دروغ می گوید”

الكساندر شیروینت ، مدیر هنری تئاتر طنز ، با تشخیص COVID-19 در 52مین بیمارستان شهر بستری شد. همسرش ناتالیا نیکولاونا نیز با ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد. گزارش شده است که این هنرمند محبوب تحت مراقبت های ویژه است که به طور طبیعی وحشت را گسترش می دهد. دوست او ، کارگردان تئاتر لنکوم ، مارک وارشاور ، به ما گفت که واقعاً اوضاع چگونه است و الکساندر شیروینت چه احساسی دارد.

– الكساندر آناتولیویچ تحت مراقبت های ویژه نیست ، این كلی دروغ است ، – می گوید مارك بوریسوویچ. – در یک جعبه جداگانه نهفته است. علاوه بر این ، در همان موردی که من در آن بودم (مارک ورشاور هنوز در ماه اکتبر برای مدت 10 روز در بیمارستان 52 تحت درمان بود – م. ر.). من نمی فهمم که چرا آگاهانه اطلاعات نادرست منتشر می شود.

دیروز با الكساندر آناتولیویچ تماس گرفتم ، با او صحبت كردیم. وی اصلاً فرم ویروسی کرونا ندارد ، به هر حال می توان گفت ، خفیف ، در هر صورت ، بسیار راحت تر از من.

طبق گفته مدیر لنکوم ، روحیه الکساندر آناتولیویچ طبیعی است. “او شوخی می کند. او چنین شخصی است – در هر شرایطی شوخی می کند ، “مارک وارشاور اضافه کرد.

شیروینت و همسرش از آپارتمان خود در خاکریز Kotelnicheskaya به بیمارستان منتقل شدند – جزئیات آن را بخوانید “جزئیات بستری شدن شیروینت در بیمارستان: اشباع 93 ، همسر دما دارد”