یک مسافر در پرواز خجند – کراسنویارسک سعی کرد تقریبا 10 کیلوگرم داروهای دامپزشکی غیرقانونی را به فدراسیون روسیه قاچاق کند – اخبار تاجیکستان

واردات غیرقانونی داروهای دامپزشکی توسط کارکنان پست گمرک فرودگاه کراسنویارسک متوقف شد. مسافری در پروازی از تاجیکستان در حال حمل کالا بدون اظهارنامه و اسنادی بود که ایمنی آنها را تایید می کرد. ماموران گمرک کراسنویارسک در چمدان این زن 42 بسته داروی دامپزشکی به وزن کل 9.4 کیلوگرم کشف کردند. این توسط آژانس اطلاعات AIS با اشاره به سرویس مطبوعاتی گمرک کراسنویارسک گزارش شده است.

مسافر 61 ساله پرواز خجند – کراسنویارسک هنگام عبور از کنترل گمرکی با اعلام نداشتن کالای مشمول اظهارنامه گمرکی وارد “کریدور سبز” شد.

اما ماموران گمرک کراسنویارسک در چمدان این زن 42 بسته داروهای دامپزشکی به وزن 9.4 کیلوگرم پیدا کردند. بررسی بعدی نشان داد که این محصولات دارویی برای درمان و پیشگیری از بیماری های انگلی و همچنین برای کرم زدایی گاوهای بزرگ و کوچک در نظر گرفته شده است.

مسافر این پرواز برای کالا اظهارنامه نکرده و گواهی دامپزشکی داروها را که کیفیت و ایمنی آنها را تایید کند، نداشته است. او گفت که برای مزرعه پول آورده است.

“در رابطه با زن، پرونده های تخلفات اداری تحت بخش 1 ماده 16.2 قانون تخلفات اداری فدراسیون روسیه (عدم اعلام کالا) و ماده 16.3 قانون تخلفات اداری فدراسیون روسیه (غیر) آغاز شد. -رعایت ممنوعیت ها و محدودیت ها)” گزارش IA “AIS”