آکادمی مگافون از مسابقات نقاشی کودکان

حمایت کرد

آکادمی مگافون از مسابقات نقاشی کودکان حمایت کرد 6 اکتبر 2020 10:38 صبح

12 Avesta.Tj | 06.10.2020 | MegaFon تاجیکستان به یک شریک مسابقه خلاق کودکان تبدیل شده است که زمان آن همزمان با روز جهانی دختران است و با حمایت سازمان ملل متحد در تاجیکستان برگزار شده است.

به گفته سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار MegaFon تاجیکستان ، مسابقه “صدای من ، آینده برابر ما” به نقش زنان و دختران در جامعه ، سهم آنها در توسعه کشور اختصاص یافته است.

آثار تا 13 اکتبر پذیرفته می شوند و مراسم اهدای جوایز در 18 اکتبر در فضای خلاق آکادمی مگافون در دوشنبه برگزار می شود.

“جامعه مدرن ، اول از همه ، جامعه ای است با فرصت های برابر برای زن و مرد. دختران را از سنین پایین بدانید که هر فرصتی برای انجام کار خوب و مفیدی دارند نه تنها برای خانواده ، عزیزان ، بلکه همچنین برای زادگاهشان ، کشورشان. ما با برگزاری این مسابقه می خواهیم دخترانمان آرزوهای بزرگی داشته باشند و البته این اطمینان را داشته باشند كه قطعاً تحقق می یابند! ” – می گوید برگزار کننده مسابقه ، رئیس استودیوی هنر دوشان نسیبا کریموا.

هنرمندان کوچک 5 تا 12 سال به این مسابقه دعوت می شوند. آنها می توانند نقاشی های مربوط به موضوع بیان شده را در هر روش روی ورق های قالب A3 و A4 انجام دهند. سپس باید یک عکس از نقاشی را از طریق ایمیل [email protected] برای برگزارکنندگان ارسال کنید ، که به عنوان موضوع “مسابقه” صدای من ، آینده برابر ما “مشخص می شود. این کار باید قبل از ساعت 12:00 روز 13 اکتبر انجام شود. خود آثار در همان بازه زمانی باید به آکادمی MegaFon (دوشنبه ، خیابان بخورو ، 32) منتقل شوند ، جایی که نمایشگاه و مراسم جمع بندی در آنجا برگزار می شود.

“فضای خلاقیت ما مدت هاست که با” استودیو آرت دوشان “همکاری می کند. آکادمی MegaFon به طور منظم کلاس های استودیویی را برگزار می کند. ما با کمال میل از مسابقه اعلام شده توسط شرکای خود پشتیبانی کردیم ، خصوصاً اینکه موضوع آن برای ما نزدیک و روشن است. در سراسر جهان ، زنان به طور فزاینده ای در توسعه حوزه اقتصادی-اجتماعی کشورهای خود تأثیر می گذارند. بسیاری از زنان در MegaFon تاجیکستان کار می کنند ، آنها همچنین دارای موقعیت های رهبری هستند و می توانند به طور مستقیم بر توسعه صنعت ارتباطات در جمهوری ما تأثیر بگذارند. بسیار خوب خواهد بود اگر نسل جدید شهروندان تاجیک با آگاهی از اینکه ما در جامعه ای از فرصت های برابر زندگی می کنیم ، دختران و زنان نقشی فزاینده دارند ، بزرگ می شوند. ما منتظر کارهای جالب خلاقانه از شرکت کنندگان جوان مسابقه هستیم! ” – آنا ژدانوا ، مدیر منابع انسانی MegaFon تاجیکستان اظهار نظر کرد.

شرایط دقیق شرکت در مسابقه “صدای من ، آینده برابر ما” را می توان در صفحات استودیوی هنر دوشان در شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام یافت.