خرید رمان انگلیسی

خواندن یکی از جذاب ترین و م effectiveثرترین روش ها برای تقویت مهارت های انگلیسی شما است. به عنوان مثال خرید رمان انگلیسی، وقتی یک رمان یا داستان کوتاه می خوانید ، از گسترش واژگان خود لذت می برید در حالی که از تجربه یک داستان لذت می برید. علاوه بر این ، خواندن کتاب به شما کمک می کند تا با ساختارهای مختلف خرید رمان های انگلیسی جمله آشنا شوید. با استفاده از طیف وسیعی از تکنیک ها ، خواندن کتاب حتی می تواند به شما در بهبود مهارت های صحبت کردن و گوش دادن کمک کند. به عنوان مثال ، با خواندن یک کتاب با صدای بلند و ضبط صدای خود ، و سپس گوش دادن به صدای خود ، می توانید مهارت های گفتاری خود را ، مانند تلفظ صحیح کلمات و روان بودن و دقت ساختار زبان ، و همچنین مهارت های گوش دادن خود را به میزان قابل توجهی ارتقا دهید. به تقویت.

تقویت زبان انگلیسی از طریق آثار ادبی
اگر می خواهید بسیار روان انگلیسی صحبت کنید ، باید دائماً خود را در معرض رمان انگلیسی آن قرار دهید. خواندن کتاب های انگلیسی یکی از بهترین روش ها برای این کار است. حتی اگر در مراحل اولیه یادگیری زبان انگلیسی هستید ، می توانید از رمان ها به زبان ساده استفاده کنید. بیایید با هم ببینیم که چگونه خواندن می تواند رشد و توسعه مهارت های زبانی ما را تسریع کند.

انگلیسی کاربردی: رمان های مدرن نمونه واقعی نحوه استفاده از انگلیسی امروز را به شما نشان می دهند. کتابهای درسی همیشه این ویژگی را ندارند. این نوع کتابها به گونه ای نوشته شده اند که درک آنها آسانتر از زبان آموزان است. علاوه بر این ، این رمان راهنمای خوبی در مورد نحوه بیان احساسات ، ایده ها یا بیان داستانی به زبان انگلیسی است. می توانید از ادبیات برای یافتن مکالمات واقعی بین انگلیسی زبانان استفاده کنید.

کلمات در یک حلقه: حتی اگر انگلیسی صحبت می کنید ، همیشه چیزی برای یادگیری وجود دارد. درک محتوای یک رمان خوب ساده و آسان است ، اما در عین حال کلمات جدیدی را به شما می آموزد. خواندن یک رمان به شما این فرصت را می دهد که کلمات را در قلب متن بیاموزید ، که خرید رمان انگلیسی به شما کمک می کند کلمات را در ذهن خود نگه دارید و از آنها به درستی استفاده کنید. به عبارت دیگر ، با مشاهده کلمات جدید در متن یک داستان ، رابطه کلمات و عبارات را در قالب مکالمات روزمره بهتر درک خواهید کرد. با خواندن رمان های انگلیسی ، با انواع واژه های عجیب آشنا خواهید شد. دنیای هر رمان متفاوت و منحصر به فرد است. این امر باعث می شود با خواندن هر رمان کلمات ویژه مربوط به فضا و شخصیت های آن را بیاموزید.

پاداش: خواندن یک رمان ممکن است در نگاه اول دشوار به نظر برسد ، اما می تواند ارزشمندترین و پربارترین راه برای بهبود مهارت های انگلیسی شما باشد. وقتی یک رمان می خوانید ، در واقع از زبان انگلیسی برای رسیدن به یک هدف استفاده می کنید. به عبارت دیگر ، یک داستان را بخوانید و ترجمه کنید تا از آن لذت ببرید و لذت ببرید. استفاده از زبان انگلیسی به عنوان یک ابزار م youثر شما را یک قدم به زبان انگلیسی نزدیک می کند.

چگونه با خواندن کتاب هایی با متن ساده انگلیسی خود را تقویت کنید؟
راه های مختلفی وجود دارد که می توانید با خواندن کتاب به زبان انگلیسی مهارت های زبانی خود را ارتقا دهید. در این راستا خرید رمان خارجی، مهم است که کتابها و روشهایی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. حتماً رمان هایی را انتخاب کنید که با سطح عمومی دانش زبان و علایق شما مطابقت داشته باشد. مهم این است که مطالعه به شما انگیزه می دهد. اگر کتابی را انتخاب کنید که حوصله خرید رمان انگلیسی اورجینال آن را ندارید یا درک آن دشوار است ، نتیجه دلخواه به دست نمی آید و بهتر است کتاب مورد نظر خود را تغییر دهید. در زیر به 8 نکته اشاره می کنیم که در این مسیر به شما کمک می کند.

کتابی را انتخاب کنید که واقعاً دوست دارید بخوانید ؛ میلیون ها کتاب وجود دارد که نخوانده اید. مهمترین نکته در انتخاب رمان های ادبی این است که کتابی را انتخاب کنید که واقعاً عاشق آن شوید. میلیون ها سایت و منبع وجود دارد که رمان های انگلیسی زبان رایگان ارائه می دهند. در برخی از این سایت ها ، می توانید خلاصه ای از رمان مورد نظر خود را بخوانید ، بنابراین اگر به آن علاقه دارید ، می توانید کل مطلب را مطالعه کنید.

اطمینان حاصل کنید که رمانی که مد نظر شماست با دانش عمومی شما در مورد زبان انگلیسی برابر باشد. شما باید کتابی را انتخاب کنید که خواندن آن برای شما سخت نباشد. از سوی دیگر ، ساختار و محتوای اساسی کتاب نکته دیگری است که ممکن است شما را از خواندن آن باز دارد. برای رسیدن به رمانی که می خواهید ، بهتر است ابتدا 2 صفحه آن را در خبرگذاری پاتریس بخوانید. اگر در هر صفحه بیش از 10 کلمه جدید و ناآشنا مشاهده کردید ، بهتر است گزینه ساده را انتخاب کنید. هدف از خواندن رمان و داستان با خواندن کتابهای درسی متفاوت است. یکی خرید کتاب رمان انگلیسی از اهداف اصلی خواندن رمان و کتابهای ادبی لذت بردن از متن است. بنابراین مجبور نیستید کتابی را انتخاب کنید که شما را وادار به ادامه کار کند. اگر کتابی را انتخاب کرده اید که معنای کلی ساختار جمله آن را می فهمید و فقط باید معنی چند کلمه در فرهنگ لغت را بررسی کنید ، انتخاب خوبی دارید.

ابتدا فیلم کتابهای معروف را تماشا کنید ؛ اگر خواندن کتاب های انگلیسی برای شما ترسناک است ، بهتر است ابتدا فیلم های آنها را تماشا کنید. نسخه های سینمایی و اقتباس بسیاری از رمان های معروف وجود دارد.

به آنچه می خوانید فکر کنید ؛ وقتی رمان را به پایان رسانید ، زمانی را برای فکر کردن درباره آنچه خوانده اید اختصاص دهید. آیا کلمه ای در متن این کتاب وجود داشت که شما آن را دوست داشته باشید؟ آیا این کلمات را در دفترچه خود نوشتید؟ اگر از رمانی که خواندید واقعاً خوشتان آمد ، آیا دوست دارید کتاب دیگری از نویسنده بخوانید یا درباره نویسنده آن بخوانید؟ این که یک رمان را تمام کرده اید به این معنی نیست که به پایان راه رسیده اید. همیشه غذای بیشتری برای ماجراجویی شما وجود دارد …

رمان بعدی خود را انتخاب کنید ؛ هنگامی که اولین رمان خود را به پایان رساندید ، وقت آن است که کتاب بعدی خود را انتخاب کنید. اگر به مهارت های زبانی خود اطمینان بیشتری دارید ، اکنون می توانید کتابی را انتخاب کنید که از نظر ساختار جمله و انتخاب کلمات توسط نویسنده پیچیده تر است. خواندن چندین کتاب از یک نویسنده یا در ژانرهای مشابه می تواند انتخاب شما را آسان تر کند. معمولاً نویسنده رمان زبان اصلی سبک خاصی از نوشتن را دنبال می کند و از کلمات مشابه در کتابهای خود استفاده می کند. انتخاب کتابهای نویسنده می تواند به شما در حفظ بیشتر کلمات کمک کند.

ژانرهای ادبی
قبل از شروع انتخاب رمان ، بهتر است درباره ژانرهای مورد علاقه خود فکر کنید. چه یک رمان علمی تخیلی دوست دارید یا یک رمان عاشقانه ، بدانید که خرید رمان زبان اصلی هزاران امکان برای شما وجود دارد. در زیر جدولی با شرح مختصر ژانرها به همراه نمونه هایی از چندین کتاب آمده است.