بک لینک PBN چیست؛ ۵ گام ایجاد، مزایا و معایب آن

بک لینک pbn سئو هت با توجه به اینکه همه لینکها در اختیار و کنترل خودتان هستند، حتی اگر سایت شما توسط گوگل جریمه شود، میتوانید به راحتی لینکهای مخرب و کم ارزش را شناسایی و حذف کرده و به این ترتیب از جریمه گوگل خلاص شوید.

بین عدم توجه به تجربهی کاربر و سود گوگل، وب سایتهایی که از تکنیکهای کلاه سیاه استفاده میکنند به ندرت از مزایای بلند مدت بهره میبرند قبل از اینکه از اولویتبندی خارج شوند یا حتی جریمه شوند. بنابراین لینک سازی خارجی برای سایتهایی که در شبکه شما هستند، اهمیت زیادی دارد.

در صورتی که تمام سایتهایی که به شما لینک میدهند را تحت نظارت و کنترل خود داشته باشید، هرگز مشکلی بابت حضور سایتهای رقیب، کاهش کیفیت محتوا، کاهش اعتبار محتوا و…

خرید بک لینک Pbn حرفه ای از کلاه سئو

Pbn را باید به شکلی مجموعهای از این بک لینکها بدانیم که از سوی وب سایتهای مختلف، به سمت یک وب سایت و صفحه هدف، هدایت شده و به آن لینک میدهند. ما به چگونگی ساخت و خرید بک لینک PBN خیلی عمیق نخواهیم پرداخت زیرا متغیر ها و روش های متفاوتی وجود دارد که هر کسی میتواند انجام دهد، همچنین این تکنیک ها با گذشت زمان تکامل میابند.

آیا ساخت PBN کار درستی است؟ گفتیم این استراتژی لینک دهی مورد تایید گوگل نیست به این دلیل که شخصی که pbn را اجرا میکند، لازم است دامنههای منقضی شده را خریداری کند.

در این پارامتر امتیاز یک صفحه خاص از 0 تا 100 امتیاز دهی می شود و هر چه این عدد بالاتر باشد نشان دهنده توانایی آن صفحه در موتورهای جستجو خواهد بود .

چرا باید هنگامی که بیش از 40 میلیارد دلار در سال از تبلیغات درآمد دارند، دیگران را به رایگان رتبه بندی کنند! چرا که با ایجاد تغییرات مهم و اساسی در ساختار و محتوای سایت، ممکن است گوگل متوجه ورود آن به یک شبکه لینک شود.

ممکن است تاثیر کمی داشته باشد؛ با این حال هزینهای روی دستتان گذاشتهاست.

در حال حاضر گوگل تصمیم گرفته به الگوریتم های خود اجازه دهد تا میزان معتبر بودن هر دامنه ای را با بررسی میزان خوشنامی و طبیعی بودن لینک های ورودی به آن تعیین کنند. پیج رنک بر اساس تعداد و کیفیت لینک های ورودی تعیین می شد. در واقع، شناسایی این دسته از سایتها، ارتباط با مدیر سایت، نظارت بر وجود لینک، حفظ کیفیت محتوا و… اصل مهمی که باید درباره ی خرید بک لینک pbn در سئو به خاطر بسپارید این است که تعداد بک لینک ها اهمیت چندانی ندارد و امر مهم تر کیفیت بک لینک هاست.

بک لینک Pbn خیلی قوی

می توانید به جای آن که تمرکز خود را بر روی سایت هایی با محتوای مرتبط قرار دهید دامنه هایی که هر روز فعالیت خود را پایان می دهند را شناسایی کنید و از میان آنها موضوعات مرتبط با سایت خود را انتخاب کنید. همان طور که گوگل هر روز هوشمندتر شده و فناوریهای بهتر و کارآمدتری را برای مبارزه با تکنیکهای هرز لینک ایجاد میکند، موفقیت در استفاده از بک لینک pbn پیچیده تر و دشوارتر میشود. چرا که شما برای یک بک لینک خرید در وب سایتی که فاقد صلاحیت است، هزینه میکنید.

چه زمانی باید بک لینک بخریم؟ شما هم در ابتدا باید بدانید قصد دارید سایت خود را روی چه عبارتی رشد دهید تا PBN خود را بر این اساس بسازید. می توانید نمایه بک لینک یک PBN مشکوک را در Ahrefs یا Majestic بررسی کنید تا ببینید چه مقدار پیوند بین سایت ها رخ می دهد. زمان گذاشتن به نوعی راه حل گرفتن بک لینک های رایگان هستند.

وب سایت هایی که از PBN استفاده می کنند، شاهد پیشرفت های قابل توجه و سریع تری در رتبه بندی سایت خود در SERP ها هستند. به صورت خیلی خلاصه در همین ابتدای کار می گویم: «به نظر من که سال ها در زمینه لینک سازی و بک لینک کار کرده ام، این نوع لینک سازی قوی ترین مدل لینک سازی است که قدرت آن واقعا معجزه آسا است.» به جرئت می گویم که بارها در پروژه های مختلف سئو قدرت این لینک سازی را حس کرده ام.

برای تشخیص بک لینک pbn می توانید به فاکتور های trust flow ، trust citation هر یک از لینک ها بطور همزمان توجه داشته باشید. در واقع، برای ساخت یک pbn قدرتمند به تعداد زیادی از این سایتها نیاز دارید و تا زمانی که مزرعه شما ثمر بدهد، باید زمان زیادی را صبر کنید. سایتهایی که ایجاد می کنید، دارای قالب های متفاوت، نویسنده متمایز، پلاگین مختلف و از همه مهمتر بر روی سرورهای مختلف باشد. شما باید به طور دائم دامنههای آزاد شده را بررسی و خریداری کنید، صفحات قدیمی سایت را شناسایی و آنها را بر روی هاست خود بازسازی کنید.

لینک سازی Pbn کلاه سئو

برای حفظ و ارتقای دامنههای خریداری شده، باید برنامه مناسبی داشته باشید. دامنههای خریداری شده در ابتدا اعتبار و لینکهای مناسبی دارند، ولی باید برنامهای برای حفظ و ارتقای آن نیز داشته باشید.اگر سایت شما لینکهای جدیدی دریافت نکند یا سیگنالهای رضایت کاربر مثل واکنش و معرفی در شبکههای اجتماعی را نداشته باشد به مرور ارزش و اعتبار خود را از دست میدهد. جهت جلوگیری از این مشکل، بهتر است دامنههای خود را با نام افراد مختلف ثبت کنید. همان طور که زمانی را صرف شناسایی و خرید دامنههای آزاد و معتبر میکنید، باید سعی کنید از محتوا و ساختار آنها نیز اطلاعاتی به دست آورید.

یکی از این برنامهها، طرح لینک J.C.اکنون مدتها است که گوگل به وسیله برنامههای مختلف با pbn ها مبارزه میکند. برای حل این مشکل باید هاست را از شرکتهای مختلف تهیه کنید یا اینکه برای هر سایت یک IP اختصاصی تهیه کنید. یکی از این برنامهها، طرح لینک J.C. یکی از معیارهای گوگل برای شناسایی شبکههای لینک سازی، مالکیت دامنهها است. اما یکی از مهمترین معایب آن، محدودیت است! آیا انواع مختلفی از لینک سازی PBN وجود دارد ؟ مدتی بعد، راه جدیدی برای ساخت pbn مطرح شده و مفهوم آن به Private Backlink Network گسترش پیدا کرد. اگر سایتهایی که در شبکه شما قرار گرفته و یکدیگر را تقویت میکنند، بر روی یک ارائه دهنده با یک IP مشابه باشند، ریسک شناسایی شبکه توسط گوگل، افزایش پیدا خواهد کرد.