“تثلیث” در کلیسای جامع مسیح منجی توسط گارد ملی محافظت می شود

این نماد تا 18 ژوئن در یک ویترین قدیمی در کلیسای جامع به نمایش گذاشته می شود

با وجود اعتراض جامعه موزه، کارشناسان و مرمتگران، در 4 ژوئن، ترینیتی گالری ترتیاکوف را ترک می کند و در کلیسای جامع مسیح منجی به نمایش گذاشته می شود. درست است، نه برای یک سال، همانطور که در ابتدا برنامه ریزی شده بود، بلکه فقط دو هفته. پس از آیکون به جدول مرمت – بازگشت به موزه، برای معاینه، درمان و پیشگیری. گزارش شده است که در XXS، در کنار شاهکار هنر باستانی روسیه، مبارزان گارد ملی، کارمندان سرویس امنیتی کلیسای جامع و متخصصان گالری ترتیاکوف در حال انجام وظیفه خواهند بود. این نماد در یک ویترین قدیمی به نمایش گذاشته خواهد شد که در آن او یک سال پیش به Trinity-Sergius Lavra رفت و پس از آن وضعیت وی بدتر شد. اکنون با عجله سعی در تجهیز کیوت دارند تا شرایط دما و رطوبت لازم را حفظ کند. عبادت به مناسبت جشن تثلیث در 4 ژوئن با شرکت یک بنای شکننده از هنر باستان روسیه از ساعت 10 صبح آغاز می شود.

“خدمات در کلیسای جامع مسیح منجی توسط مقدس کریل پاتریارک مسکو و تمام روسیه انجام خواهد شد. همچنین پس از پایان عبادت جشن، تا 28 خرداد، این زیارتگاه برای عبادت مؤمنان در دسترس خواهد بود. در طول اقامت خود در کلیسای جامع مسیح منجی، این تصویر باستانی تحت نظارت کارکنان گالری ترتیاکوف با کنترل دقیق شرایط دما و رطوبت مورد نیاز برای حفظ بنا خواهد بود. .

اظهارات آخر مشکوک است، زیرا مطالعه اخیر منتشر شده در پروتکل شورای مرمت گسترده گالری ایالتی ترتیاکوف برعکس آن را نشان می دهد. پس از سفر به فروشگاه در تابستان گذشته، در مجموع 71 تغییر در نماد آشکار شد: برخی از آنها بلافاصله، برخی در عرض یک سال ظاهر شدند. ما هنوز یاد نگرفته‌ایم که چگونه با یک TVR با کیفیت بالا یک قاب آیکون بسازیم، برای سایر نمایشگاه‌های شکننده قبلاً در ایتالیا یا آلمان سفارش داده شده بود، که اکنون به دلایل واضح غیرممکن است. به گفته کارشناسان گالری ترتیاکوف، چیزی که تثلیث دوباره در آن خواهد رفت، محافظت کافی را فراهم نمی کند. پس بیایید به معجزه امیدوار باشیم.

همراه با پیام در مورد زمان مراسم عبادت، چیز مهم دیگری ظاهر شد – در مورد انتصاب کشیش ولادیسلاو میشین به جای کشیش لئونید کالینین – به سمت بازیگری. O. رئیس شورای تخصصی هنر کلیسا، معماری و مرمت کلیسای ارتدکس روسیه. به یاد بیاورید که پدر لئونید اصرار داشت که نماد را فقط می توان در یک ویترین خاص حمل کرد و به او پیشنهاد داد که با انتقال منتظر بمانیم تا یکی ساخته شود. در نتیجه او از تمامی مناصب برکنار شد. در مورد رئیس جدید شورای تخصصی هنر کلیسا، معماری و مرمت کلیسای ارتدکس روسیه مشخص است که او در سال 1997 از آکادمی معماری و هنر یکاترینبورگ در رشته مرمت بناهای معماری فارغ التحصیل شد. اما معلوم نیست که آیا او این دانش را در عمل به کار برد یا خیر. او قبلاً در طول تحصیل در مؤسسه ، آماده می شد تا به آغوش کلیسای ارتدکس روسیه حرکت کند و وارد حوزه علمیه شود. با قضاوت بر اساس اطلاعات باز، علاوه بر عبادت، پدر ولادیسلاو به انتشار خاطرات مادربزرگ خود مشغول بود و چندین کتاب در مورد تاریخ کلیساها نوشت.

علاوه بر این ، پیامی در شبکه ظاهر شد که النا پرونیچوا در 1 ژوئن به مرخصی استعلاجی رفت ، اما معلوم شد که شایعه است. مدیر گالری ترتیاکوف تدارکات و روند جابجایی را کنترل خواهد کرد. قبل از فرستادن ترینیتی به معبد، مرمت‌کنندگان به اصطلاح مهر و موم‌های پیشگیرانه ساختند تا رنگ از ارتعاشات احتمالی در حین حمل و نقل نریزد.