معرفی انواع سیم کارت : خرید فوری سیم کارت

زمانی که بحث سیم کارت های همراه اول می شود، انواع مختلفی از سیم کارت های این اپراتور به شما معرفی می شود که متقاضیان می توانند با توجه به نیاز هزینه ی خود سیمکارت را انتخاب می کنند. همانطور که می دانید تاثیر استفاده از سیم کارت در زندگی بشر روز به روز بیشتر مشاهده می شود. ورود انواع سیم کارت رند و معمولی، سیم کارت همراه اول ،ایرانسل، رایتل و …. دست متقاضیان خرید سیم کارت را در بازار باز گذاشته است و متقاضیان به راحتی و بدون حضور در مراکز فروش می توانند خط مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به طور کلی سیم کارت ها را میتوان به 3 دسته اصلی تقسیم کرد

  1. سیم کارت های دائمی
  2. سیم کارت های اعتباری
  3. سیم کارت های دیتا

مفهوم سیم کارت دائمی:

همانطور که از نام این سیم کارت مشخص می باشد سیم کارت دائمی به طور همیشگی و بدون اینکه نیاز به شارژ اعتبارداشته باشد می توان از آن استفاده کردکه هزینه مکالمات به صورت ماهیانه در قالب قبض میتواند پرداخت کرد. تفاوت این سیم کارت با بقیه  در این است که در صورت عدم استفاده از آن سلب امتیاز نمیشود و مشترک به صورت یک سیم کارت اصلی از آن استفاده می کند.

مفهوم سیم کارت اعتباری:

مقدار اعتبار خریداری شده توسط مشترک  تعیین کننده میزان  مکالمات مشترک شامل تماس های خارجی و داخلی می باشد.

 

مفهوم سیم کارت دیتا:

سیم کارتی که مخصوص دسترسی به اینترنت و انتقال اطلاعات باشد که توانایی ارسال و دریافت پیام کوتاه را نیز داشته باشد. از مشخصه های این نوع سیم کارت این است که نمیتوان از آن برای مکالمه استفاده کرد و ویژگی اصلی و ممتاز آن سرعت بالای دست یابی به اینترنت می باشد .

 

مزایای سیم کارت اعتباری:

اعتبار و اندازه مصرف و استفاده از آن به تشخیص مشترک می باشد. برای نمونه با خرید شارژ 5 هزار تومانی میتوان به اندازه 5 هزار تومان با آن مکالمه داشت و درصورت نیازدوباره باید مجددا  آن را شارژ کرد.

قیمت سیم کارت اعتباری درقیاس  با سایر سیم کارت های دائمی خیلی کمتر بوده و از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد.

معایب سیم کارت های اعتباری :

از معایب سیم کارت های اعتباری این است که  در صورت عدم استفاده  از آن پس از فعال شدن طی 12 ماه سلب امتیاز می شود .

در مبحث هزینه ها برای مکالمه و همچنین اینترنت مصرفی مشترک در قیاس باسایر سیم کارت ها خیلی بیشتر می باشد.در ضمن سیم کارت های کارکرده اعتباری خرید و فروش نمی شوند یعنی از نظر خرید و فروش دارای ارزش نیستند .

 

 مفهوم سیم کارت رند و مشخص کردن سطح رند بودن

به طور کلی  سیم کارتی که دارای شماره ی رندی باشد سیم کارت رندمی گویند که شماره ی رند نیز ویژگی های خاص خود را داردپس نتیجه میگیریم که سیم کارت رند سیم کارتی است که به آسانی شماره آن در ذهن به یاد بماند .

مزایای سیم کارت رند

سیم کارت رند به طور معمول قیمت بیشتری نسبت به سیم کارت های دیگر دارد  و علت آن این است که استفاده از آن میتواند مزایایی داشته باشد و برای موارد مختلفی کارایی های متفاوتی داشته باشد.از جمله مزایای سیم کارت رند میتوان به این موارد اشاره کرد

جلب توجه ، اعتبار بخشیدن به کار ،برای معرفی و پرزنت بهتر یک کار

مشترکین جم در سال 1382 در غالب دفتر خدمات ارتباطی فعالیت خود را آغاز نموده و از همان ابتدا در امر خرید و فروش سیم کارت همراه اول  فعال بوده است. مشترکین جم بخشی جهت خرید سیم کارت از متقاضیان راه اندازی نموده است. تخمین قیمت نیاز به کارشناسی تخصصی و افراد با تجربه دارد و افراد بی تجربه در این زمینه موفقیت کسب نخواهند کرد. برای استعلام باید به دنبال افرادی باشید که تجربه بالایی در این حوزه داشته باشند. انواع خطوط دائمی و اعتباری همراه اول،ایرانسل،رایتل ودیگر اپراتور ها با توجه به نیاز شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

متقاضیان می توانند برای خرید فوری سیم کارت همراه اولبا متخصصان ما در تماس باشند تا در اسرع وقت شماره مورد نظر خود را تهیه کنند.

 

نتیجه گیری

در سایت های مختلف افراد و فروشگاه های متعدد اقدام به درج آگهی فروش سیم کارت می کنند که در صفحه جزئیات هر سیم کارت اطلاعات تماس فروشنده ی همان سیم کارت وجود خواهد داشت و در ضمن بعد از پیدا کردن شماره مدنظرمی توان با کلیک  روی آن به اطلاعات فروشنده ی همان شماره دسترسی لازم را پیدا کرد. امروزه باتوجه به انواع سیم کارت هایی که در فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش موجود است و همچنین باتوجه به تنوع آنها مشترکان می تواند با در نظر گرفتن کارایی هاو مصارف خود و هزینه های اقتصادی و بررسی مزایاو معایب استفاده از هر سیم کارت برای خرید و فروش آنها با در نظر گرفتن همه جوانب کاربردی آنها اقدام کند .