الکساندرا دمیدووا از کوارتت من با قطعنامه Rospotrebnadzor

شوکه شدم

– اکنون ما با کمک موانع جدا کننده سازهای بادی و تارها وضعیت را حل می کنیم ، – می گوید مدیر گروه موسیقی اوایل آندری ولکانسکی الکسی شین – ارکستر به چند منطقه تقسیم شده است: برخی ماسک دارند ، بعضی نیستند. اگر ما نوازندگان را از هم دورتر کنیم ، مشخص نیست که چگونه تمرین کنیم. مشکلات حتی می توانند با قطعات آشنا شروع شوند. اما واضح است که همه نمی توانند ماسک بزنند. “برنج” از نظر جسمی نمی تواند. هر چند ثانیه یک بار ماسک خود را بردارید.

در اجرای ارکستر 60-70 نفر ، کمتر کار نمی کند. یا فقط تسلیم شوید و بازی نکنید؟ ما قبلاً چندین کنسرت را لغو کرده ایم ، اگرچه منع رسمی وجود ندارد.

شین خاطر نشان می کند که نوازندگان مجبورند بیشتر در خانه ، جدا از یکدیگر ، تمرین کنند. ما حتی سعی کردیم تمرینات را بصورت آنلاین انجام دهیم ، اما این کار دشوار است. برای مخلوط کردن همه چیز به یک شخص نیاز است و بسیاری از سایه های صدا را نمی توان در وب کم معمولی ضبط کرد.

– یک بازیگر چگونه می تواند ماسک زده باشد؟ – از یکی از بنیانگذاران تئاتر طنز “کوارتت اول” الکساندر دمیدوف شکایت می کند. – و بنابراین ما تمام تورها ، رویدادهای شرکتی را کاهش داده ایم ، محل نشستن مخاطبان تغییر کرده است ، ترس دائمی از جریمه از طرف مقامات بازرسی وجود دارد. اکنون این قطعنامه به همه اینها اضافه شده است.

اکنون ما بدون ماسک بازی می کنیم و سعی خواهیم کرد این مورد را تغییر ندهیم. من به سختی می توانم تصور کنم که چگونه حالت های صورت ، که در زیر ماسک پنهان شده اند ، می توانند به بیننده منتقل شوند. واکنش مخاطب کاهش می یابد ، این نوع دیگری از کار را می کشد. نه حتی هنر – این دیگر مربوط به این نیست ، بلکه نوع درآمد آن است. این احساس که دولت با مجبور کردن همه به استفاده از این ماسک ها به سادگی مسئولیت را کنار می گذارد. قانونی عجیب که نه وظیفه شناسی شهروندان بلکه تحریک کننده است. اگر من و تئاترم بتوانیم اصولاً کار کنیم ، یک سال بزرگ دارم.

با این وجود ، دمیدوف راه حل خاص خود را برای این مشکل دارد – این مهم است که اول از همه واکسیناسیون همراه با پزشکان و معلمان بازیگران باشد. به طوری که آنها نمی توانند ماسک بزنند ، اما در عین حال تهدیدی نه تنها برای خود ، بلکه برای اطرافیان نیز نیستند. این امر به ویژه برای روند فیلمبرداری می تواند مفید باشد. پس از همه ، اگر هنوز در تئاتر امید وجود دارد که تولید را با چهره ای محجبه به بیننده منتقل کند ، پس روند ایجاد یک فیلم کاملاً متوقف شده است.

– کارگردانی والری پروروزف می گوید: – زمان واقعاً بسیار خطرناک است. “این همان چیزی است که اگر دشمن حمله کند – گلوله ها پرواز می کنند ، بمب ها منفجر می شوند. آیا باید تیراندازی را ادامه دهیم یا نه؟ در اینجا سوال یکسان است. باید منتظر بمانیم.

اکنون ، بدون شک ، سینما در حال فیلمبرداری است ، اما این از حوزه مستند است. این باید فیلمبرداری شود ، تمام واقعیت هایی که اکنون اتفاق می افتد. قهرمانانی که در خط مقدم “خط قرمز” هستند ، داوطلب هستند. خیابان های خالی ، واقعیت های بی عدالتی.

در مورد فیلمهای بلند ، این یک داستان متفاوت است. باید و می تواند به تعویق بیفتد. به طور کلی ، سینما شامل چندین مرحله ، مراحل آمادگی است. این دوره آماده سازی ، فیلمبرداری ، تدوین و سپس پس از تولید است.

اکنون ، به دلیل عدم انتخاب ، کاملاً به دوره آماده سازی رفته ام. یکی از پروژه های من برای شروع تصویربرداری آماده بود ، اما ما فقط نمی توانیم این کار را انجام دهیم. یا به دلیل همه این اقدامات امنیتی اضافی ، می تواند قیمت را بسیار افزایش دهد. بنابراین ، ما خود آماده سازی را گسترش دادیم. ما آن را بهتر می کنیم. برای اولین بار زمان برای تفکر آرام در مورد کاست ، تمرینات فردی و انتخاب بهترین مکان ها وجود داشت. این کار معمولاً با عجله انجام می شود. بنابراین ، ما آماده سازی را کاهش می دهیم ، اما روند فیلمبرداری را به دلیل اینکه بسیاری از تغییرات در صحنه تغییر می کند یا اصلاح می کنیم ، افزایش می دهیم. ما فقط کار را اصلاح کردیم.

اما بیش از همه ، کارگران صنعت نگران مدت محدودیت هستند. هنوز مشخص نیست که Rosportebnadzor چه مدت ملزم به ماسک زدن است و آیا تئاترها و سالن های کنسرت دوباره تعطیل می شوند. در این بین ، مدیران به دلیل تخلفات با جریمه های جدی یا تعلیق کامل فعالیت به مدت سه ماه روبرو می شوند.