بزروکوف به یاد آورد که با Skobtseva

همکاری کرده است “من افتخار آشنایی با ایرینا کنستانتینوونا را داشتم. ما با هم در فیلم “طلا” براساس مامین-سیبریاك بازی كردیم. من نقش گوردی براگین را بازی کردم ، و او در نقش مادرم ، – سرگئی بزروکوف به یاد می آورد. – یک زن نجیب و نجیب. او فوق العاده زیبا بود. و در سالهای پیشرفته خود او یک زن واقعی باقی ماند: زیبا ، با شکوه ، نجیب. چنین تاریخ و عمقی در پس آن وجود داشت! “.

این فیلم در مورد یک معدن طلا است که توسط قهرمان سرگئی بزروکوف ، گوردی ، و در مورد تب گرانبهای مرتبط با آن پیدا شده است. ایرینا اسکوبتسوا نقش مادر شخصیت اصلی را تاتیانا ولاشیوونا براگین بازی کرد.

“من تماشا می کردم و تحسین می کردم که او چقدر شگفت انگیز نقش مادر را بازی کرده است. خوشحال شدم که در یک عکس با ایرینا کنستانتینوونا کار کردم. خاطره ای خوش … آثارش تاریخ سینمای ملی ما هستند. این واقعا یک کلاسیک است. نقش های ایرینا کنستانتینوونا صندوق طلایی سینمای روسیه است.

ابتدا بازیگر آینده از بخش تاریخ هنر گروه تاریخ دانشگاه دولتی مسکو فارغ التحصیل شد و سپس وارد مدرسه تئاتر هنر مسکو شد. اسکوبتسوا اولین بار در فیلم در نقش دزدمونا ظاهر شد. نقاشی “اتللو” نظرات مثبت منتقدان را بدست آورد. در سال 1956 ، این فیلم در مسابقه اصلی جشنواره کن شرکت کرد و جایزه بهترین کارگردانی را به خود اختصاص داد و به خود خانم بازیگر عنوان Miss Charm جشنواره فیلم کن اعطا شد.

در مجموع ، فیلمبرداری این هنرمند شامل بیش از 70 نقش است: ماریانا در سریوزا ، هلن در جنگ و صلح ، شوروچکا در دوئل. علاوه بر این ، این بازیگر به طور فعال در تئاتر کار می کرد. برای بیش از نیم قرن ، او در صحنه تئاتر-استودیوی بازیگر فیلم ظاهر شد. ایرینا اسکوبتسوا نه تنها بسیار در فیلم ها بازی کرد ، بلکه تدریس می کرد. وی استادیار گروه بازیگری در VGIK بود و به همراه سرگئی بوندارچوک یک کارگاه بازیگری را رهبری می کردند. دانش آموزان ایرینا اسکوبتسوا در زمان های مختلف هنرمندان اولگا کابو ، ناتالیا آندریچنکو ، ولادیمیر باسوف جونیور ، الکسی ایواسچنکو بودند.

زیبایی آسمانی ایرینا اسکوبتسوا: فریم هایی از خاطره یک بازیگر فقید  زیبایی آسمانی ایرینا اسکوبتسوا: قابهایی به یاد بازیگر زن فقید

به گالری عکس مربوط مراجعه کنید