بیش از 17 هزار شرکت در نمایشگاه بین المللی CIFTIS در پکن شرکت خواهند کرد

بیش از 17 هزار شرکت در نمایشگاه بین المللی CIFTIS در پکن شرکت خواهند کرد 2 سپتامبر 2020 ، ساعت 17:00

Avesta.Tj | 02.09.2020 | بیش از 17 هزار شرکت در نمایشگاه تجارت بین المللی خدمات بین المللی چین (CIFTIS) 2020 شرکت می کنند که به زودی در پکن برگزار می شود. چنین داده هایی توسط برگزارکنندگان نمایشگاه ارائه می شود.

تا 30 آگوست ، بیش از 2000 شرکت برای شرکت در نمایشگاه سنتی (آفلاین) ثبت نام کرده اند و بیش از 4000 شرکت بصورت آنلاین در نمایشگاه شرکت می کنند. گزارش شده توسط شین هوا.

به گفته وو لانلان ، نماینده عالی رتبه کمیته ارتقا Committee تجارت بین الملل شعبه پکن در چین ، برنامه این نمایشگاه که در اوایل سپتامبر برگزار می شود ، شامل حدود 190 رویداد در قالب سنتی و آنلاین شامل مجامع و مذاکرات تجاری خواهد بود.

لی هنگینگ ، سخنگوی اداره بازرگانی شهر پکن گفت: به منظور کاهش خطرات احتمالی ناشی از همه گیری COVID-19 ، نمایشگاه در معرض غرفه داران خارجی و بازدید کنندگان از سیستم عامل های آنلاین قرار خواهد گرفت.

همراه با نمایشگاه واردات و صادرات چین و نمایشگاه بین المللی واردات چین ، CIFTIS بستر مهمی برای گسترش فضای باز چین است. انتظار می رود در طول نمایشگاه سیاست جدیدی در مورد باز بودن رونمایی شود.

در این نمایشگاه حدود 90 هزار نفر از جمله نمایندگان سازمان های بین المللی و سفارتخانه های خارجی در چین و همچنین انجمن های بازرگانی خارجی شرکت خواهند کرد.