“از اینجا برو”: بوگدان تیتومیر در نمایش محبوب

رسوایی کرد

طبق قوانین نمایش ، مهمان دعوت شده باید داستان را تعریف کند و وظیفه مجریان این است که حدس بزنند که پایان آن چیست … در همین زمان ، نورلان صبوروف ، الکسی شوچرباکوف و آرتور چاپاریان ، کمدین های جوان شناخته شده به عنوان میزبان بازی می کنند که می توانند به شدت با مهمان شوخی کنند و از هر لحاظ ممکن او را اذیت کنند.

از همان ابتدای انتشار ، مکالمه بین تیتومیر و مجریان به نتیجه نرسید – خواننده نسبت به تمسخر خطاب به او واکنش تهاجمی نشان داد. به عنوان مثال ، شکرباکوف با کنایه از پرچ های براق کت این هنرمند صحبت کرد و گفت دختران کوچک چنین لباس هایی را می پوشند. صبوروف همچنین به دور خواننده “قدم زد” و گفت که بعد از آن بو می زند.

در بعضی از مواقع ، گفتگو سرانجام با فحاشی های فراوان به سمت توهین های متقابل افتاد ، و همه تلاش ها برای مجبور کردن مهمان به گفتن داستان برای مدت تقریبا 40 دقیقه روی هوا به نتیجه ای منجر نشد – خواننده یا بحث می کرد یا به سادگی صداهای تحقیرآمیز را می داد. تیتومیر مجریان برنامه را مسئول این امر دانست.

با عصبانیت گفت: “بنشین ، … [زباله ها را حمل کنی ، اجازه نمی دهی یک کلمه بگویم.”

در نظرات ، بسیاری از کاربران از Titomir انتقاد کردند. برخی احساس کردند که پس از مشارکت وی “اکنون هیچ کس دیگر از هیچ مهمان دیگری شکایت نخواهد کرد.”

همچنین ببینید: آنا سمنوویچ “چاق” باعث شد مشترکان نفس بکشند