پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دوشنبه

مورد بحث قرار گرفت

مورد بحث قرار گرفت

پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دوشنبه بحث شد 29 آگوست 2020 09:37

05 Avesta.Tj | 20/8/2020 | کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی (CES) تاجیکستان به کار سیستماتیک خود با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه می دهد.

به منظور اجرای برنامه اصلی اقدام کمیته وضعیت های اضطراری دفاع مدنی و اجرای اقدامات ضد اپیدمی برای جلوگیری از ویروس کرونا ، تمرینات فرماندهی و ستادی با موضوع “اقدامات رهبری دفاع مدنی در صورت بیماری های عفونی و تخلیه جمعیت” در دفتر کمیته شهر دوشنبه برگزار شد.

براساس مرکز مطبوعاتی کمیته شرایط اضطراری ، افسران مسئول دفاع مدنی از 14 وزارتخانه ، ادارات و سازمان های مستقر در پایتخت در این رزمایش شرکت کردند.

در طول این رویداد ، اطلاعات عملیاتی در مورد اقدامات کاهش خطرات شیوع ویروس کرونا و اقدامات انجام شده توسط وزارتخانه ها و ادارات در این راستا شنیده شد.

خاطرنشان شد كه كميته به همراه وزارت بهداشت ، درمان و حمايت اجتماعي جمعيت كشور ، از طريق همه رسانه ها ، اطلاعرساني اس ام اس را به ساكنين اطلاع مي دهد.

نمایندگان شرکت واحد دولتی “مسکن و خدمات عمومی” اطلاعاتی در مورد ضد عفونی روزانه حمل و نقل عمومی ، مکانهای تجمع گسترده مردم – بازارها ، مراکز خرید ، زمین های بازی ، آلاچیق ها ارائه دادند.

همچنین نمایندگان وزارت بهداشت ، درمان و حمایت اجتماعی جمعیت اطلاع دادند که کار بر روی پروفایل مجدد تختخوابها در مؤسسات پزشکی برای معالجه بیماران آلوده به کوروی ویروس ، بر پیشرفت تهیه تجهیزات پزشکی لازم ، داروها ، تجهیزات محافظتی و تعدادی دیگر ادامه دارد.

در پایان این رویداد ، تصمیم بر این شد که هماهنگی مشترک اقدامات در چارچوب سیستم یکپارچه دولت برای پیشگیری و از بین بردن موارد اضطراری ادامه یابد.