واکسیناسیون آنفلوانزا در آلماتی

آغاز شده است

واکسیناسیون آنفلوانزا در آلماتی آغاز شد 15 سپتامبر 2020 ، ساعت 14:32

Avesta.Tj | 09/15/2020 | در آلماتی ، از 15 سپتامبر ، واکسیناسیون آنفلوانزا آغاز شد. این گزارش در طی یک کنفرانس مطبوعاتی توسط رئیس بهداشت عمومی دولت ، ژانداربک Bekshin ، گزارش Avesta-news.kz با اشاره به سرویس مطبوعات از akimat کلانشهر است.

سرویس ارتباطات منطقه ای یک کنفرانس مطبوعاتی خارج از سایت در قلمرو پلی کلینیک شهر را ترتیب داد ، جایی که رئیس گروه کنترل کیفیت و ایمنی کالاها و خدمات در آلماتی ، دکتر بهداشت عمومی شهرستان ژانداربک Bekshin و رئیس بخش بهداشت عمومی شهرستان کمالژان نادیروف در برابر آنفلوانزای فصلی واکسینه شدند.

طی یک کنفرانس مطبوعاتی ، ژانداربک بکشین از آغاز واکسیناسیون در مقیاس بزرگ از 15 سپتامبر خبر داد.

“برای فصل آینده ، واکسن سه ظرفیتی آنفلوانزا” Grippol Plus “از تولید روسیه به میزان 130 هزار دوز برای واکسیناسیون رایگان افراد در معرض خطر از بودجه محلی خریداری شده است. همچنین ، با در نظر گرفتن ثبت نام KVI ، یک برنامه اضافی برای خرید 300 هزار دوز دیگر ارسال شده است. “گفت ژ. بکشین.

سال گذشته ، 10.3٪ (200،747) از جمعیت شهر واکسینه شدند ، از جمله 100000 نفر از گروه خطر به طور رایگان با هزینه بودجه محلی ، 93،633 نفر با هزینه کارفرمایان ، 7114 – به صورت پرداخت شده در مراکز پزشکی خصوصی … در میان عوارض جانبی واکسینه شده پس از ایمن سازی ثبت نشده است.

“امسال ما با مسئولیت خاصی به واکسیناسیون نزدیک می شویم ، زیرا این احتمال وجود دارد که در طی همه گیری ویروس کرونا ، یک لایه بیماری وجود داشته باشد. با استفاده از این فرصت ، من از ساکنان آلماتی می خواهم که دعوت همکاران برای دریافت واکسن را نادیده نگیرند و در نتیجه خطرات SARS و آنفلوانزا را در طی یک همه گیری و تشدید بیماری های فصلی به حداقل برسانند. واکسن خریداری شده مدتهاست که خود را ثابت کرده است ؛ چندین سال است که جمعیت شهر را با آن تلقیح می کند. واكسن كاملاً بی خطر است. ”

بر اساس سرویس اپیدمیولوژیکی شهر ، افزایش SARS و آنفلوانزا از اواخر نوامبر سال جاری و اوج بروز آن در سه ماهه اول سال 2021 پیش بینی می شود. یکی از ویژگی های فصل اپیدمیولوژیک پیش رو ، کارشناسان هشدار می دهند ، تهدید احتمال طبقه بندی بر روی عفونت ویروس کرونا است.