در دوشنبه ، دو هولیگانی که به دختران توهین کردند ، به محاکمه

محاکمه شدند

در دوشنبه ، دو هولیگانی که به دختران توهین کردند به محاکمه کشانده شدند 2 سپتامبر 2020 ساعت 12:04 بعدازظهر

Avesta.Tj | 02.09.2020 | اداره وزارت امور داخلی تاجیکستان برای شهر دوشنبه از به عهده داشتن مسئولیت اداری برای خلافکاری خفیف دو نفر از ساکنان دوشنبه اطلاع می دهد.

به گفته مرکز مطبوعاتی اداره MIA مسکو ، عصر 29 آگوست سال جاری ، جوانان ، در حالی که در یک ماشین بودند ، دو دختر را که در حاشیه ایستاده بودند و منتظر حمل و نقل عمومی بودند دعوت کردند تا وارد ماشین شوند.

هنگامی که دختران “دعوت” را نپذیرفتند ، مسافر و راننده اتومبیل هیوندای النترا بی ادبی به دختران توهین کردند ، یکی از آنها این رفتار جوانان را با ویدئو از طریق تلفن ضبط کرد و آنها را به پلیس فرستاد.

پس از بررسی فیلم ، افسران پلیس “قهرمانانی” را شناسایی کردند که به زودی به پلیس منتقل شدند. معلوم شد که آنها 23 ساله ساکن روستامجون داولاتوف (راننده) و 22 ساله ساکن دوشنبه هیکمتولو سودیکوف (مسافر) هستند.

جوانان واقعیت توهین به دختران را پذیرفتند و مطابق آنچه در این فیلم مشاهده می شود ، سرنشین اتومبیل به طور فعالانه به دختران توهین می کرد.

یک پرونده اداری علیه متخلفان تحت ماده 460 (خرده دفاعی) قانون اداری جمهوری تاجیکستان تشکیل شد.

با تصمیم دادگاه منطقه ای فیرداوسی ، هاكمتولو سودیكف به مدت 7 روز دستگیر شد و Rustamjon Davlatov به دلیل محاسبات ، 7 شاخص یا 390 سومونی جریمه شد.