گردشگری داخلی در چین در حال بهبود است

گردشگری داخلی در چین در حال بهبود است 16 سپتامبر 2020 ، ساعت 17:00

Avesta.Tj | 09/16/2020 | امسال ، چینی ها در طول جشن روز تاسیس چین و جشنواره اواسط پاییز به مدت هشت روز استراحت می کنند. کارشناسان خاطرنشان می کنند که بازار گردشگری این کشور در تعطیلات آینده با اوج جدیدی روبرو خواهد شد.

پروفسور چن نان از انستیتوی صنعت فرهنگی و مدیریت گردشگری در دانشگاه هنان معتقد است که بسیاری از عوامل مطلوب برای بهبود بازار گردشگری در تعطیلات آینده وجود دارد. اول از همه ، هشت روز برای سفر کافی است. ثانیا ، تمایل چینی ها به سفر زیاد است ، تقاضای گردشگران ، سرکوب شده توسط اپیدمی ، به تدریج در حال افزایش است. سوم ، دولت ها در سطوح مختلف اهمیت زیادی به توسعه صنعت گردشگری می دهند. به دنبال تثبیت اوضاع اپیدمی ، بنگاه های اقتصادی درگیر گردشگری شروع به بازگرداندن فعالیت های خود کردند. گردشگری منطقه ای پس از گشایش گردشگری گروهی بین استانی به تدریج در حال بهبود است. در این دوره ، دولت ها و مشاغل گردشگری تلاش می کنند کار را به پایان برسانند.

علاوه بر این ، جهانگردی خارج از کشور تحت تأثیر همه گیری قرار گرفته است ، که به افزایش مصرف در بازار گردشگری داخلی در چین کمک می کند.

امسال مدت هاست که شرکت های مختلف در صنعت برای شرایط فعلی آماده شده اند. بیش از 4000 آژانس مسافرتی بیش از 10000 مسیر سفر و محصولات را در بستر Ctrip ارائه داده اند. پلت فرم مسافرتی متعلق به علی بابا ، Fliggy ، از راه اندازی برنامه یارانه 10 میلیارد یوان خبر داد …

با نزدیک شدن به تعطیلات ، بسیاری از جاذبه ها خود را برای اوج رزروها آماده می کنند ، قیمت هتل ها ، مهمانپذیرها و بلیط هواپیما در حال افزایش است.

طبق چندین سیستم عامل سفر آنلاین ، لیجیانگ ، سانیا ، شیائمن ، ژانگ جیاجی و جیژهایگو محبوب ترین جستجوها بودند. علاوه بر این ، از محبوبیت برخی از شهرهای توریستی مانند چونگ کینگ ، شیان و هانگژو کاسته نشده است ، این شهرها برای تورهای “سه تا پنج روز” مناسب هستند.

به منظور جذب گردشگر ، مکانهای مختلف اقدامات مطلوبی را ارائه می دهند. طبق آمار ، حدود 1000 جاذبه در سراسر کشور بلیط های رایگان و تخفیف در آنها را معرفی می کنند.

در حال حاضر ، پیشگیری و کنترل بیماری همه گیر به یک پدیده طبیعی تبدیل شده است ، جاذبه های مختلفی به روی بازدیدکنندگان باز است ، اما اقدامات پیشگیری ضعیف نمی شوند.

“محدود کردن ترافیک ، رزرو و امتناع از بازدید در ساعات اوج مصرف” هنوز هم از اصلی ترین الزامات مقاصد مختلف گردشگری است. تعداد گردشگران نباید بیش از 50٪ حداکثر ظرفیت باشد.