در چین ، واکسن COVID-19 رسماً فوراً مورد استفاده قرار می گیرد

واکسن COVID-19 رسما در چین بطور فوری مورد استفاده قرار می گیرد 24 آگوست 2020 ، 17:00

Avesta.Tj | 24.08.2020 | مدیر مرکز توسعه علوم پزشکی و فناوری کمیسیون بهداشت ملی جمهوری خلق چین ژنگ ژونگوی در مصاحبه با تلویزیون مرکزی چین خاطرنشان کرد: از 22 ژوئیه ، این کشور رسماً از واکسن COVID-19 بطور فوری استفاده کرده است ، در حال حاضر چهار دسته از افراد واکسینه می شوند. از جمله متخصصان پزشکی
با توجه به “رنین ریبائو” ، واکسن غیرفعال شرکت داروسازی چینی سینوفارم آزمایشات بالینی مرحله اول و دوم را پشت سر گذاشته است ، آزمایشات بالینی مرحله سوم در امارات ، بحرین و پرو انجام می شود.

به گفته Sinopharm Corp. ، کارآزمایی های بالینی واکسن فاز III COVID-19 به خوبی پیش می رود و تعدادی از پیشرفت ها از نظر تعداد افرادی که در گروه واکسیناسیون ، کشورهای تحت پوشش و جمعیت قرار دارند ، بدست آمده است.

دبیر حزب ، رئیس شرکت ملی داروسازی چین Sinopharm لیو Jingzhen خاطرنشان کرد که پس از مرحله سوم آزمایشات بالینی ، واکسن غیر فعال ممکن است وارد فرآیند تصویب شود. پیش بینی می شود تا پایان ماه دسامبر به فروش برسد و هزینه دو تزریق آن نیز کمتر از 1000 یوان باشد. هر دوز 4 میکروگرم است ، درجه محافظت آن به حدود 97٪ می رسد ، می توان سطح مقاومت به یک نوع جدید از كروناویروس را در حدود نیمی از ماه به دست آورد.