“من از شما می خواهم که فدراسیون روسیه را مقصر مرگ من بدانید.” یک روزنامه نگار محلی خود را در نیژنی نوگورود

به آتش کشید

صفحه اصلی / اخبار / خانه / “مرا مقصر بدان مرگ من فدراسیون روسیه “. یک روزنامه نگار محلی خود را در نیژنی نوگورود

خودسوزی کرد

“من از شما می خواهم که فدراسیون روسیه را مقصر مرگ من بدانید.” یک روزنامه نگار محلی خود را در نیژنی نووگورود به آتش کشید 3 اکتبر 2020 ساعت 11:05 صبح

Avesta.Tj | 03.10.2020 | به نقل از rosinform.press ، سردبیر نسخه نیژنی نوگورود Koza Press ایرینا اسلاوینا خود را در نزدیکی ساختمان وزارت امور داخلی منطقه آتش زد.

در تاریخ 2 اکتبر ، روزنامه نگار اسلاوینا خود را در ساختمان اداره امور داخلی برای منطقه نیژنی نوگودر در نیژنی نوگورود آتش زد.

آخرین پست روزنامه نگار در فیس بوک: “من از شما می خواهم فدراسیون روسیه را مقصر مرگ من بدانید”.

در آستانه اسلاوینا ، در یک پرونده جنایی که علیه تاجر میخائیل ایوزلویچ آغاز شد ، جستجو صورت گرفت. این تاجر به انجام فعالیتهای یک سازمان نامطلوب در خاک روسیه متهم شده است.

طبق تحقیقات ، در محل متعلق به یوزلویچ ، فعالان جنبش “روسیه باز” ، که در فدراسیون روسیه در لیست افراد نامطلوب قرار داشتند ، مشغول سخنرانی بودند. در طی جستجو ، وسایل الکترونیکی ، وسایل شخصی ، اسناد ، دفترهای یادداشت و غیره اسلاوینا کشف و ضبط شد.

“آنها آنچه پیدا کردند – همه درایوهای فلش ، لپ تاپ من ، لپ تاپ دخترم ، رایانه ، تلفنها – نه تنها مال من ، بلکه شوهرم نیز – یک سری نوت بوک که من در کنفرانس های مطبوعاتی آنها را نویسه می کردم. من بدون ابزار تولید ماندم “- روزنامه نگار روز قبل نوشت.