برق قطع شده در مناطق تاجیکستان


برق در مناطق تاجیکستان قطع شده است 2 نوامبر 2020 ساعت 11:56 صبح

 02 اوستا . Tj | 02.11.2020 | قطع برق در مناطق تاجیکستان از سر گرفته شد. آنها شروع به خاموش کردن “چراغ” کردند تا اینکه در روز – از ساعت 8:00 تا 17:00 ، حداقل در این ساعت از روز ، برق مردم رودکی ، فیض آباد ، گیسار و سایر مناطق ، از جمله منطقه ختلون قطع شود.

هلدینگ انرژی دولتی “Barki Tochik” در مورد قطعی برق آینده در اوایل ماه اکتبر گزارش داد ، این امر را به کار تعمیر و مرمت در تأسیسات برق مرتبط می کند.

به گفته اوستا ، رئیس مرکز مطبوعاتی Barki Tojik ، Nozirjon Edgori ، قطعی برق محلی در برخی مناطق با آخرین کار پیشگیرانه برنامه ریزی شده لازم برای آماده سازی خطوط برق ، پستهای مختلف با ظرفیت های مختلف و سایر امکانات و تجهیزات برای دوره زمستان همراه است. .

“کار مشابهی قبلاً انجام شده بود. تمام کارها به منظور اطمینان از تأمین بی وقفه برق در زمستان انجام می شود “، نوذیرجون ادگوری تأکید کرد.

در همین حال ، طبق آمار ، تولید برق در تاجیکستان در ژانویه تا سپتامبر با کاهش 6.4٪ – به 14 ، 788 میلیارد کیلووات ساعت رسیده است.

در مدت مشخص شده ، صادرات برق از تاجیکستان به کشورهای همسایه تقریبا 43.4٪ درصد کاهش یافته و به 48.3 میلیون دلار رسیده است.

به یاد بیاورید که بیش از 20 سال در تاجیکستان سالانه ، از اکتبر تا آوریل ، محدودیت در مصرف برق برقرار شد. در پایان سال 2016 با رسیدن ظرفیت کامل دوشنبه CHP-2 وضعیت تغییر کرد و از ژانویه 2017 محدودیت انرژی برداشته شد.