تاجیکستان پیمانکاری را برای اجرای پروژه بهبود سیستم انتقال قدرت

انتخاب می کند

در تاجیکستان پیمانکاری برای اجرای پروژه بهبود سیستم انتقال نیرو انتخاب می شود 11 سپتامبر 2020 08:52

Avesta.Tj | 11.09.2020 | در تاجیکستان مناقصه ای برای انتخاب پیمانکار برای اجرای پروژه معرفی سیستم اندازه گیری عمده فروشی لوازم الکتریکی و بهبود سیستم انتقال قدرت اعلام شده است.

طبق کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت املاک دولتی کشور ، دولت تاجیکستان بودجه ای را از بانک توسعه آسیا (ADB) برای اجرای این پروژه دریافت کرد. ارزش قرارداد و مبلغ دریافتی از ADB مشخص نشده است.

این پروژه نصب 448 متر عمده فروشی در سطح 500 کیلو ولت ، 220 کیلو ولت ، 110 کیلوولت و 35 کیلوولت را شامل ترانسفورماتورهای جریان ، ترانسفورماتورهای ولتاژ ، کابینت های متر و تجهیزات ارتباطی در پست ها را پیش بینی می کند. خدمات تحت این قرارداد کلید در دست باید ظرف 480 روز پس از انعقاد آن به پایان برسد.

فقط مناقصه گران واجد شرایط با واجد شرایط اصلی زیر باید در مناقصه (مناقصه) شرکت کنند: حداقل گردش مالی سالانه 12.5 میلیون دلار ، محاسبه شده به عنوان کل مبلغ پرداخت های تأیید شده دریافت شده تحت قراردادهای ناتمام یا تکمیل شده طی سه سال گذشته. < / p>

علاوه بر این ، مشارکت در حداقل دو قرارداد که طی 5 سال گذشته با موفقیت انجام شده است و پروژه های مشابه قرارداد پیشنهادی ، که سهام پیشنهاد دهنده بیش از 6.5 میلیون دلار است.