ساخت اشیاub جوبیلی در تاجیکستان همچنان ادامه دارد

اشیاub جوبیلی همچنان در تاجیکستان ساخته می شوند 11 سپتامبر 2020 15:21

Avesta.Tj | 11.09.2020 | برخی از اشیا j جوبیلی به احترام سی امین سالگرد استقلال ایالت تاجیکستان تا سال 2021 به بهره برداری می رسد.

طبق کمیته معماری و ساخت جمهوری ، به طور خاص ، 9 هتل چهار و پنج ستاره جدید انتظار می رود در دوشنبه راه اندازی شوند.

به طور خاص ، هتل دیپلمات در خیابان بخار ، برج بزرگ رودکی در خیابان رودکی و یک هتل پنج ستاره در خیابان آینی ساخته خواهد شد.

طبق اسناد پروژه ، هتل های جدید به طور همزمان می توانند بیش از هزار مهمان پذیرایی کنند.

در سال های اخیر ، ساخت و ساز فعال در پایتخت تاجیکستان در حال انجام است ، هتل ها ، مراکز خرید و بازرگانی ، ساختمانهای بلند مسکونی در حال ساخت است.

تا سپتامبر 2021 ، برنامه ریزی شده است که حدود 22.5 هزار اشیا various مختلف (سالگرد) در کشور ساخته شود.

بر اساس کمیته معماری و ساخت کشور ، قبل از شروع 7243 شی objects فعلی به بهره برداری رسیده است ، از جمله پایگاه های کمک های اولیه و اجتماعی –

به گفته منبع ، اوج راه اندازی تاسیسات سالگرد در 2020-2021 پیش بینی می شود. در حال حاضر ، بیش از 9 هزار شی در حال اجرا یا 42٪ از حجم کل آنها است. ساخت 26 درصد دیگر از کل اشیا امسال آغاز می شود. در کل ، برنامه ریزی شده 22 هزار و 571 هزار شی for برای اهداف مختلف به بهره برداری برسد.

اشیای سالگرد در حال ساخت است ، هم با هزینه دولت و هم با هزینه بخش خصوصی. بودجه دولت عمدتا به ساخت ساختمانهای اداری ، م institutionsسسات آموزشی و پزشکی و همچنین زیرساختهای حمل و نقل و جاده ای اختصاص می یابد.

بخش خصوصی در ساخت مجتمع های مسکونی و همچنین ایجاد شرکت های تولیدی و بنگاه های اقتصادی در بخش خدمات نقش دارد.