تئاتر Dzhigarkhanyan در جایی که لباس سرنوشت را تغییر می دهد

در صحنه کوچک تئاتر به کارگردانی آرمن دژيگارخانیان ، در چارچوب پروژه محيط های تئاتر ، خواندن و زوال عملکرد آينده” سه لباس برای سیندرلا نیست. ” خواندن تئاتر مانند این است که از یک صنعتگر حرفه ای لباس بپوشید: تنظیم ، اندازه گیری ، گچ از مکان های اضافی و اضافه کردن چیز جدید. برای هر اجرای آینده ، این روند شناخت بازی توسط بازیگران ، کارگردانان ، هنرمندان ، گریمورها و طراحان لباس است. وقتی روند باز خواندن انجام می شود ، دوستان به تئاتر دعوت می شوند تا بازیگران در برابر خلأ سالن آسیب نبینند. این نوعی طرح است.

“نصب” عملکرد ناخالصی با آویز آغاز می شود ، و کمد آن را روی صحنه پخش می کند ، جایی که یک ویژگی مدرن دیگر وجود دارد – یک مانکن. مدیر اراده لباس ها ، لودمیلا ایوانوونا (با بازی النا کولگوا) فقط منتظر است بازیگران زن در اجرای آینده محاکمه شوند. ترفند این است که شخصیت اصلی باید نقش خود را در یک لباس قرمز با مکانیسم داخلی حیله گر بازی کند. لباس برای یک بازیگر خاص دوخته شده بود ، اما او باردار شد و اکنون دو رقیب برای نقش اصلی وجود دارد – بازیگر اصلی تئاتر مارکووا (آنا کولیکووا) و همکلاسی او اولیا از کاردبالت (یولیا نازارنکو-بلاگایا). چه کسی لباس جادویی را بدست خواهد آورد؟ مارکووا مغرور یا اوله قاطع و خوش روح؟ داستان به راحتی و به سرعت تبدیل می شود و از قضا حل می شود و (اسپویلر) ، البته به نفع سیندرلا … مانند دیگر داستان های عاشقانه ، جایی که یک لباس شیک به یک مادرخوانده پری مدرن تبدیل می شود. بنابراین نشان می دهد که نمایش مد لباس های شب در فینال ، یک کراهت منطقی از یک بازی م -د افسانه ای است.

چنین “لباس هایی” هر روز اتفاق نمی افتد. مثل داستانهایی که توسط نمایشنامه نویسان تعریف می شود. اما این اتفاق در زندگی نیز می افتد – اگر واقعاً چیزی می خواهید ، واقعاً باور داشته باشید و بپرسید ، این امر تحقق می یابد. آیا این اتفاق برای شما نیفتاده است؟ یولیا نازارنکو-بلاگایا که برای عموم مردم از مجموعه تلویزیونی کارآموزان و فیلم Split شناخته شده است ، می گوید: “این برای من اتفاق افتاده است.” – از خودم عبور کردم. از این دست داستان ها بسیار زیاد است ، وقتی در یک جهت قدم می زدید ، در جهت دیگر می چرخیدید و راه می رفتید. ” بنابراین ، این طرح ها درباره سیندرلا را می توان توسط هر “غیر سیندرلا” واقعی روی خودش امتحان کرد. مثل لباس.

برای نویسندگان نمایش ، این نیز مناسب است – آزمایشی برای ترکیب مد ، تئاتر و زندگی. بنابراین ، تصادفی نیست که او در مرحله خواندن ، که در آن بداهه نوازی زیادی وجود دارد ، نشان داده می شود که تصاویر را امتحان می کند. تصادفی نیست که تمام مدل هایی که در فینال ها ظاهر می شوند غیرحرفه ای هستند و برای اولین بار روی تریبون می روند ، البته تئاتر. تصادفی نیست که ژانر مورد علاقه کارگردان لاریسا کروپینا بازی است.

– این ایده در هنگام بازدید از سمینار نمایشنامه نویسان در تئاتر “مدرسه نمایش مدرن” که نوعی تبادل تجربه در آن اتفاق می افتد ، برای ما متولد شد. ما می خواستیم ادبیات را با مد تلفیق کنیم. “ناتالیا ساویتسکایا ، که نه تنها نویسنده یکی از این سه نمایشنامه است ، بلکه به عنوان خواننده نیز بازی می کند – صدای خارج از صفحه که توطئه ها را توضیح می دهد ، می گوید. – اکنون بسیاری از تئاترها در حال آزمایش قالب ها هستند و این خوب است – جای خود را به نمایش مدرن ، قالب های جدید می دهد. در طی انزوا ، یولیا بلاگایا نمایش نامه “لباس سفید” من را به صورت آنلاین خواند و این نیز بسیار جالب است. اما ، البته ، ما می خواستیم عملکرد را به صورت زنده ببینیم تا ببینیم چگونه با مد ادغام می شود.

لباس برای یک زن فقط لباس زیبا نیست: این تغییر در معانی و احساسات زندگی ، تغییر در رنگ و روحیات ، تغییر در سرنوشت است. اشکال بودن. این همان چیزی است که نمایشنامه درباره آن است. مخاطبان با کف زدن برای بازیگران ، نمایشنامه نویس و طراح لباس سخاوتمندانه عمل کردند. همانطور که سرپرست رئیس جمهور به خبرنگاران گفت. کارگردان تئاتر به کارگردانی ارمن جژگارخانیان النا گیلوانوا ، تئاتر به یک آزمایش غیرمعمول رفت. و در نتیجه ، همه چیز درست شد. وی به همراه رئیس بخش ادبی تئاتر ، نیکولای ژلزنیاک ، به خبرنگاران گفت که پروژه محیط های نمایشی به توسعه خود ادامه خواهد داد ، زیرا قالب آزمایشی امروز مد است.