در ازبکستان ، بیش از 172 کیلوگرم مواد مخدر در یک قطار باری حمل و نقل از یک کشور همسایه

یافت شد

صفحه اصلی / اخبار / خانه / در ازبکستان ، بیش از 172 کیلوگرم مواد مخدر در قطار باری ترانزیت کشور همسایه

پیدا شد

بیش از 172 کیلوگرم مواد مخدر در قطار باری ترانزیت یکی از کشورهای همسایه در ازبکستان پیدا شد 5 نوامبر 2020 ، ساعت 10:54

09 اوستا . Tj | 05.11.2020 | بیش از 172 کیلوگرم مواد مخدر توسط مقامات گمرک ازبکستان در بازرسی از یک قطار ترانزیتی که از یک کشور همسایه از طریق ازبکستان سفر می کرد ، کشف شد.

به گفته سرویس مطبوعاتی کمیته گمرکات دولتی ازبکستان ، روز گذشته ، کارکنان پست گمرک راه آهن Sariasiya اداره گمرک منطقه ای Surkhandarya ، با همکاری سرویس امنیت دولتی و نیروهای مرزی ، واقعیت های تلاش برای قاچاق غیرقانونی مواد مخدر از طریق قلمرو جمهوری در مقادیر زیاد را فاش کردند.

در پست گمرک ، کنترل گمرکی در رابطه با یک قطار باری که از یک کشور همسایه وارد می شود و از طریق ازبکستان عبور می کند ، با استفاده از مجتمع بازرسی انجام شد

در نتیجه باز کردن و بررسی انبارها ، مشخص شد که 23 واحد ظروف پلاستیکی 5 لیتری پنهان شده در پلی اتیلن سیاه و نوار چسب وجود دارد.

هنگام باز کردن 4 کانتینر ، یک ماده مخدر با بوی تند خاص هروئین در مجموع 11 کیلوگرم 987 گرم ، 2 کیلوگرم پیدا شد. 592 گرم حشیش ، و 19 ظرف باقیمانده حاوی روغن هش قهوه ای تیره با وزن کلی 81 کیلوگرم بود. 348 گرم ، که یک محصول غلیظ از کنف است.

پس از آن ، در ادامه اقدامات عملیاتی ، مأموران گمرک اداره گمرک منطقه ، با همکاری نمایندگان سایر سازمان های اجرای قانون در ایستگاه راه آهن دربند در منطقه بایسون ، کنترل گمرکی اضافی واگن های قطار را انجام دادند. در نتیجه ، یک مخفیگاه در پایین کالسکه دیگری پیدا شد که دقیقاً به همان ورق های فلزی مجهز شده است. در این مخزن ، ظروف 5 لیتری به مقدار 21 واحد پیچیده شده در پلی اتیلن سیاه و همچنین بسته بندی شده با نوار پیدا شد.

با باز شدن ظروف ، مشخص شد که این مواد حاوی حشیش مخدر با وزن کلی 30 کیلوگرم 648 گرم است. و روغن هش در مجموع 45 کیلوگرم. 906 گرم.

در نتیجه اقدامات عملیاتی انجام شده ، از قاچاق غیرقانونی کل 172.5 کیلوگرم مواد مخدر به موقع جلوگیری شد.

بر اساس گزارش کمیته گمرکات دولتی ازبکستان ، در حال حاضر ، یک پرونده جنایی در مورد واقعیت آشکار جرم تشکیل شده است.

اطلاعات مشخص نمی کند که قطار باری ترانزیت کجا و به کجا می رفت.