معترضین با نیروهای امنیتی در مرکز مینسک

درگیر شدند

صفحه اصلی / < span rel = "v: child" typeof = "v: Breadcrumb"> اخبار / خانه / درگیری در مرکز مینسک معترضین با نیروهای امنیتی

معترضین با نیروهای امنیتی در مرکز مینسک درگیر شدند 11 اکتبر 2020 ، ساعت 18:02

Avesta.Tj | 11.10.2020 | مقامات امنیتی در تظاهرات معترضین در مرکز مینسک با تظاهرکنندگان درگیر شدند. گزارش Lenta.ru ، فیلم مربوطه توسط کانال TUT.BY Telegram منتشر شده است.

این فیلم نشان می دهد که چگونه مأموران اجرای قانون با استفاده از باتوم ، معترضان را به سختی بازداشت می کنند. در عین حال ، قابل توجه است که افرادی با لباس غیر نظامی و بالکلاو نیز در بازداشت ها نقش دارند.

خبرگزاری اینترفاکس ادعا می کند که در نتیجه درگیری ها چندین نفر زخمی شده اند. علاوه بر این ، اطلاعاتی در مورد استفاده از گاز فلفل توسط پلیس در برابر معترضان وجود داشت. با این حال ، نماینده رسمی بخش امور داخلی شهرداری کمیته اجرایی شهر مینسک ناتالیا گانوسویچ این موضوع را تکذیب کرد.

روز یکشنبه ، 11 اکتبر ، اقدامات امنیتی در مرکز مینسک در ارتباط با یک اقدام اعتراضی دیگر مخالفان ، که از ساعت 14:00 در تله “مینسک – شهر قهرمان” آغاز شد ، افزایش یافت.

در بلاروس ، از ماه اوت ، مردم به تجمعات می آیند. شرکت کنندگان خواستار استعفای الکساندر لوکاشنکو ، رئیس جمهور کشور ، برگزاری انتخابات جدید و مجازات مقامات امنیتی مسئول پراکندگی وحشیانه تظاهرکنندگان شدند.

مقامات معتقدند که عناصر دخالت خارجی در شرایط قابل مشاهده است.