رئیس سازمان بهداشت جهانی پس از تماس با ویروس کرونا ویروس

به خود منزوی شد

صفحه اصلی / < span rel = "v: child" typeof = "v: Breadcrumb"> اخبار / خانه / رئیس سازمان بهداشت جهانی به انزوا رفت پس از تماس با ویروس کرونا ویروس آلوده

رئیس WHO پس از تماس با ویروس کرونا ویروس آلوده به خود منزوی شد 2 نوامبر 2020 ، ساعت 13:45

اوستا Tj | 02.11.2020 | مدیرکل سازمان بهداشت جهانی (WHO) تدروس آدانوم قبرئیزوس پس از قرار گرفتن در معرض عفونت ویروس کرونا ویروس جدا شد. به گزارش ایزوستیا ، وی این را در تاریخ 2 نوامبر در صفحه توییتر خود اعلام کرد.

“مشخص شده است که من با شخصی که آزمایش COVID-19 مثبت داشته است در تماس بوده ام. رئیس سازمان نوشت: من سالم هستم ، علائمی ندارم ، اما طی روزهای آینده مطابق پروتکل های WHO قرنطینه می شوم و به کار خود در خانه ادامه می دهم.

وی بر اهمیت پیروی از توصیه های متخصصان بهداشت به منظور “شکستن زنجیره انتقال COVID-19 ، سرکوب ویروس و نجات سیستم مراقبت های بهداشتی” تأکید کرد.

طی هفته گذشته ، WHO رکورد افزایش روزانه موارد ویروس کرونا در جهان را به ثبت رسانده است. بنابراین ، در تاریخ 31 اکتبر ، 535 928 مورد در روز کشف می شود که بیش از نیمی از آنها (279 394) در اروپا است.

در 30 اکتبر ، گبریزوس ابراز نگرانی کرد که افرادی که از COVID-19 بهبود یافته اند ، در آینده باقی بمانند و عواقبی مانند خستگی ، سرفه ، التهاب و آسیب به اندام های اصلی ، تنفس دشوار داشته باشند.

در مقابل افزایش میزان ویروس کرونا ، تعدادی از کشورهای اروپایی محدودیت هایی را ایجاد کرده اند. بنابراین ، از 5 نوامبر تا 2 دسامبر ، قرنطینه در انگلیس اعمال می شود. در 4 نوامبر محدودیت ها در اکثر شهرهای پرتغال اعمال می شود – امکان ترک خانه برای سفر به محل کار و تحصیل ، خرید و دیدار با اقوام وجود دارد.

به نوبه خود ، مقامات اتریشی قفل دوم را از 3 نوامبر به دلیل ویروس کرونا معرفی می کنند. اقدامات محدود محدود نیز در بلژیک و آلمان اعمال خواهد شد.