رئیس CoES تاجیکستان با رئیس جدید دفتر نمایندگی ICRC

رئیس شورای تاجیکستان با رئیس جدید دفتر ICRC دیدار کرد 22 اکتبر 2020 ، ساعت 13:17

02 A vesta.Tj | 10/22/2020 | رئیس کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی تاجیکستان رستم نظرزودا با رئیس جدید صلیب سرخ بین المللی در تاجیکستان Angelica Shopp دیدار کرد.

همانطور که ومدا یوسفی ، رئیس مرکز مطبوعاتی CES به “اوستا” گزارش داد ، کلودیا آزولینی ، رئیس مستعفی دفتر نمایندگی ICRC در جمهوری تاجیکستان ، نیز در جلسه حضور داشت.

در ابتدای جلسه ، خانم آزولینی از رهبری CoES برای کار پربار و همکاری موثر در زمینه کاهش خطر بلایا تشکر کرد و برای کار در آینده بخش نجات کشور آرزوی موفقیت کرد.

رئیس CoES خانم شوپ را در مورد فعالیت های کمیته و ساختارهای تشکیل دهنده آن آگاه کرد ، از سطح روابط دوجانبه با ICRC ابراز خرسندی کرد و بر اهمیت استفاده گسترده از فرصت های همکاری تأکید کرد.

علاوه بر این ، رستم نظرزودا از ICRC برای همکاری نزدیک در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور تشکر کرد.

به نوبه خود ، آنجلیکا شاپ از استقبال گرم و همکاری فعال قدردانی کرد. وی خاطرنشان کرد که اقدامات مهمی در تاجیکستان در زمینه مدیریت ریسک حوادث ، پیشگیری اضطراری و از بین بردن پیامدهای آنها انجام شده است.

در جلسه ، طرفین در مورد مسائل مربوط به آموزش کارکنان واحدهای امداد و نجات کمیته و همکاری های منطقه ای بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین ، آنها در مورد برنامه های اقدام مشترک برای هشدار سریع مردم ، جلوگیری از شرایط اضطراری و اجرای اسناد مشترک امضا شده بحث کردند.