یک شهروند تاجیکی اقدام به خودکشی در ایستگاه پلیس در مسکو

یک شهروند تاجیکستان در ایستگاه پلیس در مسکو اقدام به خودکشی کرد 23 اکتبر 2020 ، 08:35

05 A vesta.Tj | 10/23/2020 | گزارش 360tv یک شهروند تاجیکی در یک ایستگاه پلیس در مسکو اقدام به خودکشی کرد.

“در چریوموشکی پایتخت ، مردی رفتاری پرخاشگرانه نسبت به رهگذران داشت ، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد و حتی تهدید به خودکشی کرد. وی بازداشت شد ، اما بعداً سعی کرد با ناخن در کلانتری خود را بکشد.

همه چیز در 21 اکتبر در نزدیکی ورودی اتاق غذاخوری شماره 14 اتفاق افتاد ، جایی که این مرد رفتار بسیار عجیب و خطرناکی داشت. وزارت کشور روسیه در منطقه چریوموشکی گزارش داد ، در نتیجه ، پلیس او را دستبند زده و یک پیچ گوشتی را قبل از رفتن به کلانتری ضبط کرد.

یک بازدید کننده 40 ساله از تاجیکستان بازداشت شد. در بخش ، او به رفتارهای ترسناکی ادامه داد و سعی کرد به خودش آسیب برساند.
وی گفت: “یا من خودم را می کشم ، یا آنها خواهند کشت” و سرش را به دیوار کوبید.

پلیس با تیم روانپزشکی و مراقبت های پزشکی بازداشتی تماس گرفت. عصر که پزشکان رسیدند ، این مرد را بدون دستبند برای معاینه تحویل گرفتند. او خواست که به توالت برود ، جایی که با یک خدمتکار رفت. اما پس از خروج از توالت ، روی زمین افتاد. یک زخم بر روی بدن او پیدا شد – میخی از قفسه سینه او بیرون می زد.

قربانی فوراً به GKB im منتقل شد. SP Botkin و با تشخیص “زخم چاقو به نیمه چپ قفسه سینه ، نفوذ به حفره پلور ، آسیب به لوب فوقانی ریه ، جسم خارجی قفسه سینه ، حداقل هموتوراکس سمت چپ” در بیمارستان بستری شدند.

اکنون وضعیت مرد مشخص نیست. “