دو شهروند تاجیکستان از یک مستعمره در داغستان

فرار کردند

دو شهروند تاجیکستان از یک مستعمره در داغستان فرار کردند 23 سپتامبر 2020 ، ساعت 16:55

Avesta.Tj | 09/23/2020 | کمیته تحقیقات روسیه پرونده جنایی سهل انگاری را علیه کارمندان مستعمره اصلاحی شماره 2 در حوالی روستای شمخال در حومه ماخاچکالا آغاز کرد که روز گذشته شش محکوم از آن فرار کردند. در میان فراریان ، دو بومی تاجیکستان وجود دارد – شمیل بویماتوف و محمدراسول مشرابوف.

سازمان تعزیرات فدرال روسیه برای داغستان گزارش داد که 6 زندانی که از 10 تا 14 سال به مدت طولانی محکوم شده اند ، از کلونی جزایر در نزدیکی روستای شمخال فرار کردند. فراریان تونلی حفر کردند که از طریق آن آزاد شدند. چهار نفر از آنها ، از جمله بومی 30 ساله در منطقه یاوان تاجیکستان شامل شمیل بوماتوف و 30 ساله بومی دوشنبه مخمدرسول مشرابوف در حال محکومیت به جرم مواد مخدر ، دو نفر به جرم قتل بودند.

بویاتوف به 12 سال زندان ، مشرابوف – به هشت سال زندان محکوم شد. طبق سرویس تعزیرات فدرال داغستان ، شمیل بوماتوف با یک محموله بزرگ مواد مخدر بازداشت شد.

گزارش شده است که زندانیان برای یک سال یک طرح فرار انجام داده اند و در این مدت آنها موفق شده اند یک خروجی بزرگ از زندان حفر کنند.

بر اساس سرویس مطبوعاتی سازمان مجازات فدرال روسیه در داغستان ، در حال حاضر اقداماتی برای جستجوی افراد فراری در حال انجام است.