دپاردیو به پوتین

عشق خود را اعتراف کرد jpg “class =” ff-og-image-inserted “>

همه گیری در برخی تغییرات کیفی نقش داشته است. برنامه جشنواره شامل تصاویری است که در سناریوی دیگری شاید آنها را ندیده باشیم. همانطور که الكساندر رودنیانسكی تهیه كننده با معرفی “دختر ماهیگیر” و ارائه فیلم در جشنواره بین المللی فیلم مسكو گفت ، او از این واقعیت پیش رفت كه این یك جشنواره زنده است و به تعویق انداختن عمر فیلم برای مدت طولانی اشتباه است. جشنواره ها یکی پس از دیگری آنلاین می شوند. گور بنتویچ در مورد چگونگی تبلیغ صحیح سینما در فیلم رقابت اسرائیلی مانند پنیر در روغن صحبت کرد. قهرمان او کارگردانی در آستانه یک شکست عصبی بود ، که در واقع فیلم او تبلیغات متوسطی داشت ، مانند فیلم های خود بنتویچ ، که از اعتراف به آن نمی ترسید. همه چیز در زندگی او بود: حملات قلبی و شکست های خلاقانه ، مانند قهرمان فیلم ، که خودش بازی کرد. “او مانند یک دایناسور در گذشته گیر کرده است. فروش فیلم های من نیز دشوار است ، زیرا کمیک و تراژیک است و مشخص نیست به کدام ژانر تعلق دارند. “

یکی از بهترین فیلم ها – “مبارزات انتخاباتی” رومانیایی توسط ماریان کریسانا – توسط فدراسیون باشگاه های فیلم اهدا شد و این بهترین بینندگان تبلیغ کننده سینما هستند. هیئت داوران FIPRESCI فیلم انگلیسی Hilda ساخته ریشی پالام را ترجیح داد.

طیف گسترده ای از جهان در این رقابت وجود نداشت ، اما دو فیلم از قزاقستان به طور هم زمان شرکت کردند و یکی از آنها توسط کارگردان کره جنوبی کیم کی دوک فیلمبرداری شد. قزاقستان نیز با سرنوشت ژانا ایزابایوا ، که در سنت سینمای کره جنوبی خلق شده و گاهی اوقات به زیبایی شناسی الکسی بالابانوف اشاره می کرد ، نشان داده شد. پسری 19 ساله از روستا می آید تا در پایتخت کار کند. او مانند یک قهرمان افسانه ای در سه راه کنار یک چنگال می ایستد. اگر در امتداد دو تا از آنها قدم بزنید ، بدبختی خواهید یافت و تنها مورد سوم می تواند منجر به عروسی شود. از طریق سه پیچ و تاب طرح پیمایش می کند. زندگی در یک شهر بزرگ بدون عزیزان ، اقامت در شب ، با کیف پول خالی به تجربه تلخی برای قهرمان تبدیل می شود. خود ژانا ایزابایوا سرنوشت وسوسه انگیزی دارد: از آلما-آتا به کالیفرنیا رفت و معتقد بود که بهتر است به عنوان پیشخدمت در لس آنجلس کار کند تا فیلم های مستقل در قزاقستان فیلمبرداری کند. او هرگز در آنجا هیچ حمایتی دریافت نکرد ، او با خطر و خطر خودش کار می کرد.

عروس بایر جغرافیا را گسترش داد ، اما این بالیوود ، با آهنگ و رقص ، یک منظره آشنا نیست ، اگرچه کارگردان جدید جاداب مانانت ترانه می نویسد. این فیلم در مورد سنت ایلخانی هند ، جایی که کارگردان اهل آن است ، می گوید – تعطیلاتی به افتخار شروع قاعدگی. قهرمان با این مشکل روبرو است و کل روستا از این مسئله آگاه است. و برخی از قهرمانان با مثال خود همه اسرار عشق جسمی را که بر روی دیوارهای معابد باستانی اسیر شده است ، نشان می دهند.

هرگز قبلاً ، در این مسابقه ، که متشکل از 13 فیلم بود ، تعداد زیادی فیلم روسی وجود داشت – پنج فیلم ، دو تای آنها مشترک بودند. این به دلیل همه گیری است.

در برنامه خارج از مسابقه ، آنها تصاویر بسیار عالی ، بعضی اوقات غیر منتظره ، مانند “SPA” ساخته گیوم نیکلو را نشان دادند. میشل هولبک نویسنده و جرارد دپاردیو در این کمدی فوق العاده شوخ طبع فرانسوی بازی کردند و در شرایط پیشنهادی خود را بازی کردند. آنها در یک مرکز تالاسوتراپی در ساحل کابورگ تحت درمان هستند ، زیرا با وجود ممنوعیت ، می توانند رژیم غذایی را دنبال کنند ، در حالی که نوشیدنی زیادی می نوشند. در “SPA” مسافران به نویسنده و بازیگر پاساژ نمی دهند ، آنها عشق خود را اعتراف می کنند و فقط یک بیمار عصبی در چهره آنها پرتاب می کند: “شما رسوایی فرانسه هستید.” چگونه دپاردیو آن را بازی کرد! کاری درخشان و شوخ که باز هم گواهی می دهد که او چه هنرمندی قدرتمند است. بانوی 80 ساله ای که با یک معشوق جوان تیره پوست از شوهرش فرار کرده بود ، با دپاردیو ملاقات کرده بود ، سخنان پشتیبانی از او خواهد گفت: “من همچنین پوتین ، جرارد را دوست دارم.” ما این سخنان را در روز تولد رئیس جمهور خود شنیدیم.

در “عیاشی پراگ” توسط ایرنا پاولازکووا ، کارگردان سینمای چکسلواکی ، که در سال 1976 به آنجا اعزام شد ، از برژنف به طور مداوم یاد می شود ، که به یک شر جهانی تبدیل شد. بینندگان حتی نسل قدیمی گیج می شوند: آیا این یک کمدی است یا همه آن جدی است؟ وقایع دوران جنگ سرد و درجات مرتبط با آن اکنون فقط خنده دار به نظر می رسند. ناتان زاکرمن ، نویسنده آمریکایی در تلاش است نسخه های خطی ارزشمندی در چکسلواکی سوسیالیستی پیدا کند. او تحت پایش پلیس مخفی ، در پراگ با نویسنده اولگا ملاقات می کند ، که در محافل بوهمی به عنوان بانویی نشان می دهد که عوض خود را نشان می دهد. این نقش جسورانه را کسینا راپوپورت بازیگر روسی به زیبایی و خنده دار بازی کرد. ایرنا پاولازکووا توانست با کمال لطف و شوخ طبعی از یک زمان وحشتناک ، در اصل ، که در آن مردم می دانستند چگونه از زندگی لذت ببرند ، با وجود موانع مداوم ، بگوید.