گزارش: مسافران چینی سفر اتومبیل

را ترجیح می دهند

صفحه اصلی / اخبار / صفحه اصلی / گزارش: مسافران چینی ترجیح می دهند گردشگری اتومبیل

گزارش: مسافران چینی سفر به اتومبیل را ترجیح می دهند 28 سپتامبر 2020 ، ساعت 16:31

Avesta.Tj | 09/28/2020 | در 27 سپتامبر ، دن گانگ شینگ ، معاون بخش توسعه منابع وزارت فرهنگ و گردشگری PRC ، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که تقاضا برای تفریح ​​در فضای باز به طور مداوم در حال افزایش است.

گردشگری اتومبیل و خانه های سیار به دلیل مزیت های فضای زیاد و کمترین هزینه در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. داده های جامع حاکی از آن است که نسبت چینی هایی که در هفته آینده تعطیلات روز آموزش چین و جشنواره اواسط پاییز سفر خود را با اتومبیل انتخاب می کنند از 60٪ فراتر خواهد رفت.

اخیراً “گزارش توسعه گردشگری براساس سفرهای جاده ای ، اتومبیلرانی و کمپینگ (2019-2020)” منتشر شد. براساس این گزارش ، در سال 2019 ، سهم سفر با ماشین در سراسر کشور 64 درصد در گردشگری داخلی بوده است. اکثر شرکتهای لیزینگ خودروی چینی از اجاره اتومبیل برای گروهها به سمت وسایل نقلیه خودران حرکت کرده اند. تنظیمات برگزیده مسافران تغییر کرده و گردشگری اتومبیل در حال تبدیل شدن به محبوب ترین نوع است. در عین حال ، سفر در مسافت کوتاه شکل اصلی سفر است و جوانان در میان مردم چین که از مسافرت با ماشین لذت می برند ، گروه اصلی هستند.

آکادمی جهانگردی چین و آزمایشگاه بزرگ گردشگری Ctrip ، 15 سفر برای کشف و شروع: گزارشی درباره سفر مردم چین پس از همه گیر در مارس 2020 منتشر شده است. بر اساس این گزارش ، بیش از 90٪ از پاسخ دهندگان خاطرنشان کردند که پس از همه گیری آماده سفر به داخل کشور هستند ، انتخاب اصلی مناطق حومه ای ، سفرهای مسافت کوتاه و طولانی در داخل چین بود ، آنها به ترتیب 24٪ ، 43٪ و 23٪ را تشکیل دادند. طبق نظرسنجی ها ، پس از این اپیدمی ، گردشگری شخصی محبوب ترین در میان پاسخ دهندگان بود ، 45٪ ، 37٪ تورهای گروهی منظم و تورهای گروهی مدرن را انتخاب کردند (یعنی گروه های خصوصی ، سفر مستقل با حداقل کمک از آژانس های مسافرتی ، تورهای مقصد).

براساس این گزارش ، سفر با ماشین به انتخاب برتر مردم چین تبدیل شده است و به احیای گردشگری داخلی کمک می کند. در تعطیلات ماه مه ، تعداد رزرو خودرو در سیستم عامل Ctrip نسبت به مدت مشابه در سال 2019 حدود 10 درصد افزایش یافته است.

طبق آکادمی جهانگردی چین ، در طول جشنواره قایق اژدها (Duanwu) امسال ، میانگین شعاع سفر گردشگران 111.5 کیلومتر و شعاع متوسط ​​مکانهای تفریحی 13.5 کیلومتر بوده است ، این دو شاخص به ترتیب 18.3 و 19.3 درصد کاهش یافته است. در مقایسه با آن در آخر هفته روز کارگر.

با مطالعه وضعیت نیمه اول سال 2020 ، این اپیدمی تأثیر ساختاری زیادی بر بازار گردشگری داشت ، ما در مورد ساختار سن صحبت می کنیم. طبق اطلاعات Ctrip ، جوانان در حال تبدیل شدن به یک نیروی اصلی در جهانگردی هستند. سفر با اتومبیل برای جوانان در حال تبدیل شدن به شکل اصلی سفر در بازار گردشگری است.