آکادمی فیلم اروپا انصراف آنلاین خود را

در 12 دسامبر ، مراسم آنلاین از برلین ، محل استقرار آکادمی فیلم ، پخش می شود. بیش از 3800 عضو آن رأی می دهند و بدین ترتیب نامزدها مشخص می شوند. سپس برندگان مشخص می شوند.

مایک داونی ، رئیس آکادمی شورای فیلم ، بیانیه ای ارائه داد: “این تصمیم آسانی برای ما نیست ، اما ما تصمیم گرفتیم از مهمانان خود مراقبت کنیم. همکاران ایسلندی ما سخت ترین قسمت را داشتند. آنها برای رویداد پیش رو آماده شدند ، انرژی خود را صرف آن کردند و با ما یک تیم نزدیک به هم شدند. اما همکاری ادامه خواهد یافت ، ما در دسامبر 2022 ، زمانی که بشریت ، برنده COVID-19 شود ، به ایسلند باز خواهیم گشت. در آن زمان ، جنگل آکادمی فیلم اروپا کاشته شده توسط انجمن جنگل های ریکیاویک در ماه جولای رشد می کند. اینها 3750 درخت است که دو سال دیگر منتظر بازگشت ما هستند.

در سال 2021 ، جوایز آکادمی فیلم اروپا در برلین برگزار می شود. این دستور است. در سالهای عجیب و غریب ، مدیریت آکادمی فیلم اعضای و نامزدهای خود را در برلین و در سالهای زوج – در سایر کشورهای اروپایی جمع می کند. یک سال پیش جوایز در برلین اهدا شد و در میان نامزدهای “بهترین بازیگر زن” بازیگر زن روسی ویکتوریا میروشنیچنکو بود که اولین بازی خود را در فیلم “دیلدا” ساخته کانتمیر بالاگو انجام داد.

ویم وندرس کلاسیک آلمانی رئیس آکادمی فیلم اروپا است.