در طول 4 روز تعطیلات تعطیلات به مناسبت روز تشکیل جمهوری خلق چین در چین ، 425 میلیون سفر داخلی توریستی انجام شد

به مناسبت روز تشکیل جمهوری خلق چین در 4 روز تعطیلات تعطیلات 425 میلیون سفر گردشگری داخلی در چین انجام شد 5 اکتبر 2020 ، ساعت 17:00

Avesta.Tj | 05.10.2020 | در چهار روز اول تعطیلات روز بنیانگذاری چین ، چین 425 میلیون سفر گردشگری داخلی انجام داد ، درآمد گردشگری داخلی 312 میلیارد RMB (حدود 45.8 میلیارد دلار آمریکا) بود. وزارت فرهنگ و جهانگردی جمهوری خلق چین این موضوع را به رنمین ریبائو گزارش می دهد.

چین در اول اکتبر روز جمهوری خلق چین را جشن می گیرد. امسال تعطیلات هفتگی تا 8 اکتبر تمدید شده است ، زیرا جشنواره اواسط پاییز نیز در اول اکتبر سقوط کرد. این اولین تعطیلات ملی از زمان آغاز تورهای گروهی بین استانی در این کشور در ماه جولای است.

در طول تعطیلات ، بیش از 1000 جاذبه گردشگری در سراسر چین به بازدید کنندگان اجازه ورود رایگان یا تخفیف بلیط را می دهد. بخش گردشگری چین به لطف سیاست های گردشگری دارای امتیاز و اقدامات موثر COVID-19 رشد چشمگیری داشته است.

بر اساس گزارشی که قبلاً از م Instituteسسه تحقیقاتی Meituan – آژانس تحقیقات اجتماعی بزرگترین بستر تجارت الکترونیکی Meituan – منتشر شده است ، انتظار می رود مصرف در سایت های گردشگری سراسر کشور در طول تعطیلات حدود 90٪ از مدت مشابه سال گذشته باشد.
در این گزارش آمده است:

به دنبال مقدماتی برای مهار اپیدمی COVID-19 در کشور ، هزینه سفر ممکن است به اوج جدیدی برسد.