زلنسکی: اگر اوکراین با روسیه

صحبت نکند هرگز جنگ را متوقف نمی کند

زلنسکی: اگر اوکراین با روسیه صحبت نکند هرگز جنگ را متوقف نمی کند 7 اکتبر 2020 ساعت 11:50 صبح

Avesta.Tj | 10/07/2020 | رئیس جمهور ولدیمیر زلنسکی اطمینان دارد که بدون گفتگو با روسیه متوقف کردن جنگ و بازگشت همه مناطق اوکراین غیرممکن است.

او در مصاحبه با Politico Europe اظهار داشت ، گزارش Ukrinform با اشاره به سرویس مطبوعاتی رئیس دولت اوکراین است.

“من یک نکته را به درستی در اینجا بیان می کنم: به چه معنا رئیس جمهور اوکراین نمی خواهد با رئیس جمهور روسیه صحبت کند و دقیقاً اطلاعاتی را در رسانه ها پخش می کند که اوکراین نباید با روسیه صحبت کند. من اطمینان دارم که اگر با روسیه صحبت نکنیم هرگز جنگ را متوقف نمی کنیم. مورد جداگانه حمایت از شرکای غربی ما است. اما اگر ما با رئیس جمهور پوتین صحبت نکنیم ، نمی توانیم اوکراین را به طور کامل بازیابی کنیم ، تمام سرزمین های خود را بازگردانیم “، گفت: زلنسکی در مورد اظهار نظر خبرنگار مبنی بر اینکه اوکراینی ها می خواهند او جنگ را متوقف کند ، گفت: روسیه.

به گفته رئیس جمهور ، “متأسفانه ، رسانه ها همه کارها را می کنند تا فرصتهای گفتگو را مختل کنند” حتی در روند نرماندی یا مینسک. وی افزود این دقیقاً مربوط به رسانه هایی است که متعلق به ساختارهای بزرگ مالی هستند یا مربوط به سیاستمدارانی هستند که قبل از من در قدرت بودند و مناصب بالایی داشتند.
رئیس دولت گفت: “اگرچه ما هرگز تسلیم نمی شویم و معتقدیم در هر صورت ، در مسئله خاتمه جنگ ، ما به جلو حرکت خواهیم کرد و برای بازگرداندن مردم و سرزمین ها با شرکا و روسیه صحبت خواهیم کرد.” p>

در همان زمان ، زلنسکی اعتراف کرد که “پاسخی صادقانه ندارد که به عنوان مثال ، در 31 از 21 ، من قطعاً جنگ را خاتمه می دهم ، و ما سرزمین های خود را برمی گردانیم”.

همانطور که اوکرین فرم قبلاً گزارش داده بود ، رئیس جمهور اوکراین ، ولدیمیر زلنسکی ابراز امیدواری کرد که نشست دوم رهبران در قالب نرماندی بتواند منجر به پایان جنگ در دونباس شود. رئیس جمهور در مورد اجرای تصمیمات جلسه قبلی رهبران در قالب نرماندی در سال 2019 ، اظهار داشت که “همه چیز در حال پیشرفت است ، اما نه به همان سرعتی که انتظار داشتم”.

آخرین باری که رهبران چهار نرماندی – اوکراین ، آلمان ، فرانسه و روسیه – در 9 دسامبر 2019 در پاریس دیدار کردند. مشاوران سیاسی قالب نرماندی در 11 سپتامبر در برلین دیدار کردند.