هند پروازهای خود را با 13 کشور

از سر گرفت

پروازهای هند با 13 کشور از سر گرفت 24 سپتامبر 2020 10:12 صبح

Avesta.Tj | 09/24/2020 | هند پروازهای خود را به 13 کشور از جمله ایالات متحده ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان ، کانادا ، مالدیو ، امارات ، قطر ، بحرین ، نیجریه ، عراق ، افغانستان و ژاپن از سر گرفته است.

با وجود این واقعیت که هند تحریم پروازهای بین المللی خود را تا 30 سپتامبر تمدید کرد ، “حباب های هوا” یا “پل های هوایی” تنها وسیله ای بود که سفرهای تجاری بین المللی از اواسط ژوئیه از سر گرفت. از آن زمان تاکنون ، تعداد پروازها به هند به 13 پرواز رسیده است و ژاپن آخرین کشور در این لیست است.

با وجود موج دوم آلودگی به ویروس کرونا در برخی از کشورهای اروپایی ، به نظر می رسد پروازهایی که به شهروندان اجازه می دهد بر اساس توافق نامه های متقابل آزادانه بین این کشورها حرکت کنند ، “عادی جدید” است ، حتی اگر تقاضا برای سفرهای هوایی بین المللی همچنان کم باشد. در حقیقت ، هاردی سینگ پوری وزیر هواپیمایی کشوری اتحادیه گفت هند در حال مذاکره با 13 کشور دیگر در زمینه معاملات حباب هوا است.

برای کاهش بی شمار قوانین قرنطینه و آزمایش Covid-10 در مقصد ، دولت ها توافق نامه های حباب هوا را بین کشورها اجرا می کنند. حباب های هوا یا راهروهای مسافرتی ، سیستم هایی هستند که بین دو کشور نصب شده اند و یکدیگر را ایمن می دانند و به شرکت های هواپیمایی هر دو کشور اجازه می دهد مسافران را بدون هیچ محدودیتی به هر جهت تحویل دهند.

این توافق همچنین به اعضای گروه این امکان را می دهد که روابط تجاری خود را با یکدیگر تجدید کرده و توسعه بخشهایی مانند مسافرت و جهانگردی را تقویت کنند. کشورهای بالتیک – استونی ، لیتوانی و لتونی – اولین کسانی بودند که حباب هوا ایجاد کردند ، اجازه حرکت آزادانه در میان خود را دادند ، اما افراد خارجی را محدود کردند.

این با پروازهای برگشتی که یک طرفه هستند متفاوت است و مسافران برای سوار شدن به چنین پروازهایی باید در سفارت اعلام حضور کنند.

در ماه ژوئیه ، هند برای اولین بار حباب سفر با ایالات متحده ، آلمان و فرانسه ایجاد کرد. از آن زمان ، هند با 10 کشور دیگر – انگلیس ، کانادا ، مالدیو ، امارات ، قطر ، بحرین ، نیجریه ، عراق ، افغانستان و ژاپن توافق کرد.

هاردیپ سینگ پوری همچنین اعلام کرد که هند در حال مذاکره با 13 کشور دیگر برای از سرگیری پروازهای بین المللی از جمله ایتالیا ، نیوزیلند ، استرالیا ، اسرائیل ، کنیا ، فیلیپین ، روسیه ، سنگاپور ، کره جنوبی و تایلند است.

شهروندان هند دارای ویزای معتبر معتبر حداقل به مدت یک ماه ، به استثنای ویزای توریستی ، مجاز به سفر هستند. علاوه بر این ، دولت اکنون به همه دارندگان کارت OCI اجازه داده است که به هند بیایند. شرکت های هواپیمایی خارجی همچنین مجاز به حمل مسافرینی هستند که مایل به سفر از طریق کشورهای خود هستند ، بسته به کشور مقصد مجاز به سفر به مرزهای خود.

وزارت هواپیمایی کشوری دستورالعمل های مفصلی درباره اینکه چه کسی می تواند از هند به این کشورها سفر کند و همچنین معیارهای سفر به هند از این کشورها را منتشر کرده است.