بسته اینترنت “Galaxy 20” شرکت “MegaFon تاجیکستان” در دستگاه های جدید

<خوانایی div = "65">

بسته اینترنت “Galaxy 20” توسط “MegaFon تاجیکستان” در دستگاه های جدید در دسترس است 17 سپتامبر 2020 09:54

09 Avesta.Tj | 09/17/2020 | مگافون تاجیکستان امکانات اتصال بسته انحصاری گلکسی 20 را گسترش می دهد. اکنون می توان آن را در مدل های پرچمدار بیشتر سامسونگ فعال کرد – Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra به لیست اضافه شده اند.

بر اساس سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار MegaFon تاجیکستان ، دارندگان این مدل ها با محدودیت ماهانه 50 سامانی به محبوب ترین میزبان ویدیویی YouTube دسترسی نامحدود خواهند داشت.

بسته ویژه ای برای مشترکانی که گوشی های هوشمند پرچمدار سامسونگ را خریداری می کنند ، توسط اپراتور فرصت های دیجیتالی جدید در ماه مه برای مدل های Samsung Galaxy S20 ، S20 + و S20 Ultra راه اندازی شد. در ماه سپتامبر ، نوت 20 و نوت 20 اولترا به لیست پیوستند. این بسته برای دستگاه های وارد شده توسط احزاب رسمی به تاجیکستان و خریداری شده از یک شرکت همکار سامسونگ در دسترس است.

“مشترکین ما اغلب تلفن های هوشمند سامسونگ را برای استفاده فعال از اینترنت تلفن همراه خریداری می کنند. بنابراین ، ما یک بسته انحصاری با نامحدود YouTube ایجاد کرده ایم ، که یکی از بهترین فروشندگان را با یک سرویس میزبانی ویدیوی فوق العاده محبوب ترکیب می کند. و هنگامی که مدل های جدید ظاهر می شوند ، ما امکان اتصال Galaxy 20 به آنها را برای تماشای فیلم های مورد علاقه ، کلاسهای استادانه یا فیلم های آموزشی با بالاترین کیفیت فراهم می کنیم. ”

با استفاده از دستور USSD * 0020 # می توانید دسترسی نامحدود به YouTube را متصل کنید. ماه اول استفاده از خدمات رایگان است ، هزینه فقط از دوره دوم پرداخت می شود. اطلاعات دقیق در مورد بسته گلکسی 20 در وب سایت و سالن های اپراتور موجود است.