آزمون توسط “نور” ، یا یک روز بدون “نور” در روستا (فیلم)

تست با “نور” یا یک روز بدون “نور” در روستا (فیلم) 12 نوامبر 2020 ، ساعت 15:25

اوستا Tj | 12.11.2020 | تقریباً برای دو هفته و در جایی دیگر ، برق در مناطق تاجیکستان ، عمدتا در طول روز ، قطع شده است.

در این مدت ، بارکی توجیک ، ارگان اصلی تأمین برق در کشور ، دلایل قطعی را مشخص نکرد ، اگرچه یک سال قبل این اداره ادعا کرد که “محدودیت” مصرف برق ، که از دو دهه قبل در کشور برقرار بود در حال پرواز.

بارکی توجیک ، گاهی در مورد قطع کامل برق در جمهوری اظهار داشت ، این امر به دلیل کارهای پیشگیرانه و تعمیراتی در خطوط برق و سایر تأسیسات است.

همچنین در برنامه خبری “اخبور” از شبکه تلویزیونی دولت مرکزی ، که در نیروگاه نیروک Nurek فیلمبرداری شده است ، نماینده هلدینگ انرژی دولتی در مورد تعمیر فعلی برخی از واحدهای نیروگاه صحبت کرد و به لزوم دوباره پر کردن ذخایر آب در مخزن نورک اشاره کرد.

بارکی توچیک مشخص نمی کند که چه مدت قطعی برق ادامه خواهد داشت.

امروز خبرنگاران ما تصمیم گرفتند که یک ساعت بدون برق را بهمراه افرادی که از این مزیت محروم هستند “تجربه کنند” و از دهکده Falakon (Shapkin سابق) از منطقه رودکی بازدید کردند ، واقع در 5 کیلومتری شهر دوشنبه.

ساکنان دهکده فالاکون مانند بسیاری دیگر از روستاهای کشور از ابتدای ماه نوامبر با مشکل خاموشی روبرو شده اند. به گفته آنها ، برق آنها از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر قطع شده است.

آنها دلیل خاموش شدن را نمی دانند. شخصی “پدیده” را با تعمیرات روی خطوط مرتبط می کند ، حتی کسی معتقد است که حد ناگفته ای وارد شده است ، گرچه بارکی توجیک ادعا می کند که محدودیتی در کشور وجود ندارد.
[محتوای جاسازی شده]