کانادا 750 هزار دلار برای مبارزه با ویروس کرونا در تاجیکستان ، قزاقستان و قرقیزستان اختصاص داده است

کانادا 750 هزار دلار برای مبارزه با ویروس کرونا در تاجیکستان ، قزاقستان و قرقیزستان اختصاص داده است 9 اکتبر 2020 ، 11:22 صبح

Avesta.Tj | 09.10.2020 | کانادا با اعطای 750،000 CAD به فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت های هلال احمر (IFRC) از آسیب پذیرترین مردم قزاقستان ، قرقیزستان و تاجیکستان حمایت می کند.

این پروژه همراه با برنامه جهانی جنبش صلیب سرخ و هلال احمر برای مبارزه با COVID-19 ، که در آن دولت کانادا 3 میلیون دلار کانادا سرمایه گذاری کرده است ، اجرا می شود.

در سطح جهانی ، بیماری همه گیر ویروس کرونا ویران کننده ترین تأثیر را بر آسیب پذیرترین گروه ها از جمله زنان ، افراد زیر خط فقر ، معلولان و مهاجران داشته است.

با حمایت کانادا ، IFRC کمک های اجتماعی و روانی عملی ارائه می دهد ، و همچنین آموزش هایی را برای داوطلبانی که با افرادی که با مشکلات زیادی روبرو شده اند کار می کند. علاوه بر این ، IFRC همچنان به انجام برنامه های اطلاع رسانی برای افزایش آگاهی عمومی از خطرات CVI و اقدامات ایمنی بهداشت عمومی می پردازد.

بایرما لونتان ، رئیس منطقه ای IFRC آسیای میانه گفت: “حمایت کانادا به انجمن های ملی کمک کرده است تا به موقع کمک کنند که همچنان در سراسر منطقه تقاضا را افزایش دهند.”

این کمک بخشی از برنامه جهانی کانادا برای مبارزه با بیماری همه گیر ویروس کرونا است. در سطح جهانی ، کانادا بیش از یک میلیارد دلار کانادا به تحقیقات ویروس کرونا و تولید واکسن متعهد شده است و بیش از 443 میلیون دلار کانادا برای حمایت از شرکای بین المللی ، از جمله سازمان بهداشت جهانی ، برای توسعه پاسخی برای جلوگیری از بیماری همه گیر متعهد شده است.

“KVI یک تهدید جهانی است که تنها با تلاش مشترک برطرف می شود. تا زمانی که انتشار ویروس در سطح جهانی متوقف نشود ، هیچ کشوری و هیچ فردی نمی تواند کاملاً ایمن باشد. در این راستا ، اولویت کانادا مسئله تقویت سیستم جهانی است – سیستمی که بتواند تلاش همه ما را متحد کند “- گفت: نیکولاس بروسو ، سفیر کانادا در قزاقستان ، قرقیزستان و تاجیکستان.