چین رکورد جدیدی در فروش روز مجردها


چین رکورد جدید فروش روزهای مجردها را ثبت کرد 12 نوامبر 2020 ، ساعت 16:43

04 اوستا . Tj | 12.11.2020 | چین یک بار دیگر قدرت مصرف کننده قدرتمندی را به جهانیان نشان داد: از ساعت 00:00 در تاریخ 1 نوامبر تا 23:59 در 11 نوامبر ، حجم معاملات در بستر Tmall ، متعلق به علی بابا ، به مناسبت روز لیسانس (تعطیلاتی که هر ساله در 11 نوامبر برگزار می شود) ، روز جهانی خرید نیز نامیده می شود) به 498.2 میلیارد یوان رسیده است ، و غول خدمات اینترنتی JD (Jingdong) بیش از 271.5 میلیارد یوان فروش داشته و رکورد فروش جدیدی را ثبت کرده است. سیستم عامل های تجارت الکترونیکی فروشگاه هایی مانند Suning و Pinduoduo نیز نتایج چشمگیری را نشان داده اند.

امسال جشن زودتر آغاز شد. JD آغاز فروش را در 21 اکتبر اعلام کرد ، سهام 22 روز به طول انجامید. به گفته Renmin Ribao ، پلت فرم Tmall فروش را از 21 اکتبر آغاز کرده است ، هر یک از سایت ها دو موج فروش داشته اند.

با توجه به داده های مربوط به فروش به مناسبت روز مجردها ، مصرف کنندگان در خریدهای خود منطقی تر شده اند. به گفته لو لیپینگ ، معاون رئیس اندیشکده Urtrust ، افزایش مصرف باعث شکل گیری “مصرف کنندگان پیشرفته” شده است ، نه تنها به “پیچیدگی و عملی بودن” بلکه به ترکیب و منشأ محصولات نیز اهمیت می دهد.

بر اساس آمار ، پنج دقیقه پس از افتتاح فروش در 11 نوامبر در بستر JD ، حجم معاملات برنج با کیفیت بالا 15 برابر و مقیاس فروش برنج ارگانیک 20 برابر ، گردش شیر آلی 50 برابر و شیر کودک با کیفیت بالا و پودر افزایش یافت – 16 بار.

علاوه بر این ، فروش مارک های جدید به شدت افزایش یافت ، در حالی که محبوبیت کالاهای وارداتی کاهش نیافت.

بازار روستایی رشد چشمگیری داشته است. با توزیع و تحویل محصولات تجارت الکترونیکی در سراسر کشور ، کاربران در شهرهای کوچک و متوسط ​​و مناطق روستایی به مصرف کنندگان اصلی جدید تبدیل شده اند.

فروش روز مجردها در حال حاضر به یک فرصت گردش تجاری برای تجارت های چینی و خارجی تبدیل شده است. فروش شیر شتر در خارج از کشور از مزرعه Camelicious در دبی با شروع فروش در Tmall به شدت افزایش یافت.

کارشناسان خاطرنشان می کنند که در میان این همه گیری ، تعداد زیادی کارخانه بین المللی بازار چین را هدف قرار داده اند که امیدوارند با کمک آنها مشکلات فعلی را پشت سر بگذارند. مارک های بین المللی منتخب برای اولین بار محصولات خود Bachelor Day Sale را انتخاب کرده اند. به دنبال افزایش قدرت مصرف کننده در آینده ، بازار چین به یک “میدان نبرد رقابتی” برای شرکت های بین المللی تبدیل خواهد شد.

فروش روز کارشناسی امسال به صورت آنلاین و آفلاین انجام شده است و مدل های جدید فروش به تحول و بهبود صنایع سنتی کمک کرده است.

علاوه بر این ، یکی دیگر از ویژگی های امسال “اینترنت + کمربند صنعتی” بود ، دیجیتالی شدن کمربندهای صنعتی نه تنها به رشد شرکت ها در صنایع مختلف و در سطوح مختلف کمک کرد ، بلکه تحول و نوسازی ساختارهای سنتی صنعتی را تسریع کرد. به عنوان مثال ، امسال پلت فرم تجارت الکترونیکی اجتماعی JD به نام Jingxi به بیش از 180 کمربند صنعتی در سراسر کشور نفوذ کرده است ، با رشد مستقیم فروش از کارخانه ها و سایت های تولیدی.