CoES از شهروندان می خواهد تا در رابطه با تغییرات پیش رو در شرایط آب و هوایی

احتیاط کنند -image-inserted “>

مراقب باشند

CoES از شهروندان می خواهد در رابطه با تغییرات پیش رو در شرایط آب و هوایی مراقب باشند 26 سپتامبر 2020 09:15

Avesta.Tj | 09/26/2020 | کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی (CES) تاجیکستان از ساکنان و میهمانان این کشور می خواهد در رابطه با تغییر آینده شرایط آب و هوایی احتیاط کنند.

کمیته شرایط اضطراری ، با استناد به داده های پیش بینی کننده های کشور ، به ساکنان و میهمانان جمهوری اطلاع می دهد که از 28 تا 30 سپتامبر سال 2020 ، کاهش شدید دمای هوا ، باران های متناوب پیش بینی شده و در تعدادی از مناطق DRS شدت می یابد.

دمای روز 6-8 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و انتظار می رود باد با وزش باد 12-17 متر بر ثانیه افزایش یابد ، در قسمت جنوبی کشور طوفان گرد و غبار وجود دارد.

همانطور که رئیس مرکز مطبوعاتی کمیته شرایط اضطراری “ومدا یوسفی” به “اوستا” گزارش داده است ، در این رابطه ، کمیته شرایط اضطراری از مردم می خواهد هنگام انجام کارهای میدانی در مناطق کوهستانی مراقب باشند تا از جمع آوری هیزم و شکار در این روزها خودداری کنند. توجه ویژه ای به بیماران مبتلا به بیماری های قلبی عروقی و فشار خون بالا داشته باشید.

کمیته شرایط اضطراری به رانندگان و طرفداران کوهنوردی ، کوهنوردی کوهستانی و دوچرخه سواری یادآوری می کند که هنگام رانندگی در مناطق کوهستانی ، رعایت نکات ایمنی و همچنین فاصله زمانی مشخص حرکتی ، از آنجا که احتمال سقوط سنگ وجود دارد ، ضروری است.