برای روز ملی در چین ، میزان اشغال مجاز سینما به 75٪

افزایش خواهد یافت

صفحه اصلی / اخبار / صفحه اصلی / تا روز ملی در چین ، میزان اشغال مجاز سینما به 75٪

افزایش می یابد

تا روز ملی در چین ، میزان اشغال سینما به 75٪ افزایش می یابد 17 سپتامبر 2020 ، ساعت 15:01

08 Avesta.Tj | 09/17/2020 | با آغاز روز ملی (اول اکتبر) ، چین حداکثر میزان مجاز اشغال در سینماها را از 50٪ فعلی افزایش می دهد. تا 75 درصد ، که شواهدی از بهبود تدریجی دومین بازار پخش فیلم در جهان از تأثیر اپیدمی COVID-19 بود.

نوآوری از 25 سپتامبر اجرا می شود ، طبق نسخه جدید دستورالعمل های بازگشایی سینماها تحت قوانین ضد اپیدمی ، که توسط انجمن انتشار و استخدام فیلم چین منتشر شده است ، Renmin Ribao گزارش داد.

این اقدام در حالی انجام شد که از زمان بازگشایی سالن های نمایش در 20 ژوئیه پس از ماه ها تعطیلی به دلیل COVID ، گیشه چین به 5 میلیارد یوان (بیش از 730 میلیون) رسید. 19.

این یک انگیزه جدید برای بهبود بازار فیلم چین با آغاز روز ملی تلقی می شود ، امسال فقط با جشنواره ماه سنتی (جشنواره اواسط پاییز) مصادف است و از این نظر تعطیلات تعطیلات به 8 روز (1- 8 اکتبر).

به عنوان یک یادآوری ، تعطیلات هفت روزه روز ملی سال گذشته 5 میلیارد RMB درآمد ناخالص در گیشه تولید کرد که به طور قابل توجهی در 64 میلیارد گیشه گیشه کشور طی سال گذشته کمک کرد.

دستورالعمل جدید همچنین تأکید می کند که اشغال مجاز خاص سینما در مناطق باید با توجه به نیاز واقعی به کارهای ضد اپیدمی محلی تعیین شود. در عین حال ، بررسی دمای بدن و استفاده از ماسک برای علاقه مندان به سینما اجباری خواهد بود. کلیه بلیط ها باید به صورت آنلاین و برای نام واقعی رزرو شوند.