ماکارویچ “با اندکی اندوه” از کنسرت ژوانتس در اودسا خداحافظی کرد

– چه باید کرد ، اتفاق افتاد ، بله ، – گفت آندره ماکارویچ در گفتگو با MK در مورد احساسات نوازندگان و تماشاگران در این غم غم انگیز ، – به نوعی در اودسا همه با چنین حکمت فلسفی اودسا تجربه می کنند. از یک طرف ، البته ناراحت کننده است. از طرف دیگر ، همه ما فانی هستیم ، هرگاه این اتفاق بیفتد. میشال میخالیچ زندگی شایسته ای داشت و کارهای زیادی برای همه ما انجام داد. عزاداری امروز در اودسا اعلام شده است.

– احتمالاً برخی از معانی بالاتر در این واقعیت نهفته است که این ماکارویچ بود که در روز مرگ در اودسا ، بومی ژوانتسکی صحبت کرد ، زیرا شما با تبحر فیلیپ سبک ایزوپ مرتبط هستید ، و در آن زمان های قدیمی که او و او راه خلاقیت را شروع کردی و موسیقی پروژه جانبی Yo5 شما از صحنه به صدا درآمد و موسیقی جاز برای اودسا ، برای شما و برای ژوانتسکی همیشه مورد علاقه خاصی بوده است …

– در مورد “سبک ازوپ” قضاوت بر عهده من نیست. در مورد فضایی که در کنسرت بود ، و همه از قبل خبر غم انگیز را می دانستند ، می توان گفت که این غم و اندوه روشن بود. به نظر می رسد که میخال میخالیچ از آنچه و چگونه آن روز عصر آن روز در صحنه اودسا اتفاق می افتد خوشحال بود – مشخص شد که به یاد او ، بله.

– آیا مخاطب بلند می شد؟

– نه من همه این سنتهای جمعی را بد تحمل نمی کنم ، صادقانه بگویم خیلی دوست ندارم. به طور کلی ، لازم است به نحوی خداحافظی کنید ، در صورت امکان ، بدون اشک بی مورد – با کف زدن ، لبخند ، اندوه اندکی ، سخنان خوب و آهنگ ها.

– علی رغم همه گیر شدن و موج دوم شیوع بیماری ، چه در روسیه و چه در اوکراین ، زندگی کنسرت همچنان در حال احیا است که به لطف آن در اودسا به سرانجام رسیدید …

– البته یک فرد به همه چیز عادت می کند. اما من واقعاً دلم برای دنیا تنگ شده ، سفر ، دلم برای تور ، سفر تنگ می شود و اکنون همه اتفاقات در برخی از قاپ ها رخ می دهد. برخی از شهرها ، علی رغم هر گونه احیای ، همان پروازها را دارند. ما امروز از اودسا به کیف پرواز کردیم ، عصر یک کنسرت برگزار می شود ، اما در اوکراین از روز دوشنبه همه چیز دوباره برای رویدادها بسته است. بنابراین ما موفق شدیم از باند واگن قطار در حال حرکت بپریم.

– احتمالاً در این “ربودن ها” قصد و مشیت بالاتری نیز وجود دارد ، به طوری که خداحافظی از میخائیل ژوانتسکی ، نواختن موسیقی جاز مورد علاقه وی ، از صحنه در اودسا است؟

– شما می توانید آن را همانطور که دوست دارید تفسیر کنید ، اما این طور شد و احتمالاً چیزی درست و سبک در آن وجود دارد.