ماریا زاخارووا در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم مسکو

با لباس زد

پاییز طلایی پایتخت به افراد مشهور اجازه داد تا خیال خود را بدون در نظر گرفتن آب و هوا روشن کنند. لباس های ضخیم و یقه ، خز و مینی ، پارچه های شیک و کت دوچرخه سواری چرمی. خیلی ها رنگ سیاه به ظاهر ایمن را انتخاب کردند ، اما گاهی اوقات بسیار کسل کننده به نظر می رسید. و به نظر می رسید شخصی مانند دفتر آنا بانشچیکووا ، که از دفتر تقریباً با کت و شلوار تجاری در برابر عکاسان حاضر شده ، از دفتر نگاهی به فرش انداخته است. اما کسانی بودند که حتی اگر در دفتر نشسته باشند ، همیشه لباس شب را نزدیک خود نگه می دارند.

آكینشینا ، كریوچكوا ، بویارسكایا ، تیسگانوف در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم مسكو: عکس های درخشان ستاره ها  Akinshina، Kryuchkova، Boyarskaya، Tsyganov در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم مسکو: عکسهای درخشان ستاره ها

به گالری عکس مربوط مراجعه کنید

یولیا اسنگیر و اوگنی تسگانوف

جفت بسیار پایدار. در حال حاضر یک سنت خاص ایجاد شده است ، که طبق آن یولیا و یوجین مانند یک خواهر و برادر زیبا روی فرش به نظر می رسند ، که نمی خواهند لباس شب را تشخیص دهند. احتمالاً یکی از آنها باید به سمت یکدیگر برود. و در این شرایط ، جولیا به راحتی می تواند این لباس پرده کلاسیک را اهدا کند. اوگنی تسگانوف و یولیا اسنیگیر.

اولسیا سودزیلوفسکایا

امیدواریم که خانم بازیگر دچار گرمازدگی نشود و با کمال ترس و جسارت تصور کنیم که جلیقه او از خز اکولوژیکی ساخته شده است. در هر صورت ، ناراحتی دما ، در صورت وجود ، می تواند به خاطر نتیجه تحمل شود. کاملاً هالیوود کلاسیک با اجرای خوب مسکو. اولسیا سودزیلوفسکایا

لیزا بویارسکایا

ستارگان ما مدت طولانی است که ضعف در لباس مهمانی های خاص را نشان می دهند ، بسیاری از آنها به خوبی در چنین بازی های نقش آفرینی مد روز مهارت دارند. ما مطمئن هستیم که عصر امروز در مسکو رویدادی برگزار خواهد شد که لیزا به سادگی غیر قابل مقاومت خواهد بود. اما در افتتاحیه جشنواره ، این شاید عجیب ترین لباس باشد. این سو susp ظن وجود دارد که بازیگر زن هنوز در جنجال های رسمی رسمی چیز جنجالی تری نشان نداده است. مشکل عجولانه آغاز کار است. لیزا بویارسکایا.

ماریا زاخاروا

البته در لباس ، اشاره ای به لباس فرم وجود دارد ، به هر حال ، ماریا یک زن در انجام وظایف حاکمیت است ، اما چنین “یکدستی” برای مجلل ترین مهمانی های شرکت اختراع شده است. سبک شناسان باتجربه می توانند از این نمایش مد به عنوان نمونه بارز لباس پوشیدن استفاده نکنند. اما ماریا تعطیلات درخشان خود را با چنان شهامت انجام می دهد که نمی تواند برای چیزی سرزنش کند. ماریا زاخاروا.