مارک رودینشتاین به یاد آورد که چگونه با آلن دلون در مسکو

ملاقات کرد

ستاره فیلم های” روکو و برادرانش “و” پلنگ “لوچینو ویسکونی ،” گرفت گرفتگی “ساخته میکل آنژ آنتونیونی و بسیاری دیگر او با چگونگی وقوع آن در ورزش مقایسه کرد: “به عنوان یک بوکسور نمی خواهد بیش از اندازه مبارزه کند ، بنابراین من نمی خواهم دوباره بازی کنم.” در سال 2019 ، در هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن ، آلن دلون نخل طلا را دریافت کرد و پس از سالها غفلت ، به نمایش فیلم خود دعوت شد و تمام رزروهای موجود را حذف کرد.

در سال 1981 ، اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی فیلم “تهران -43” ساخته الكساندر آلوف و ولادیمیر نائوموف را منتشر كرد ، جایی كه دلون توسط ناتالیا بلوخوستیكوا فیلمبرداری شد. در سال 2012 ، او در فیلم روسی “سال نو مبارک ، مادر!” شرکت کرد. در داستان کوتاه “پاریس” نوشته ساریک آندره آسیان ، او نقش بسیار کمی داشت ، اما این باعث می شود ارزش کمتری داشته باشد.

در افتتاحیه جشنواره “پیام به انسان” ، که این روزها در سن پترزبورگ در حال برگزاری است ، ویاچسلاو بوتوسوف موفق به اجرای “آلن دلون ادکلن نمی خورد” شد. در آن لحظه یک سکانس ویدئویی بر روی صفحه نمایش نشان داده شد ، جایی که به نظر می رسید صورت دلون به قطعاتی متلاشی می شود ، چشم ها و خط فک در نسخه های مختلف مانند کلیدوسکوپ ترکیب می شوند. و تصویر او توسط انبوهی از باربی ها و سایر خانم های پلاستیکی احاطه شده بود.

در آستانه سالگرد این بازیگر ، ما یاد سفر 15 سال پیش او به مسکو افتادیم و با افرادی صحبت کردیم که ورود آلن دلون را امکان پذیر کردند.

تهیه کننده مارک رودینشتاین در سال 2005 میزبان جشنواره بین المللی فیلم چهره های عشق بود.

– چه چیزی باعث شد آن زمان آلنا دلون را دعوت کنید؟

– جشنواره ما “چهره های عشق” نام داشت ، بنابراین ورود دلون خود را پیشنهاد داد. اگر نه او چه کسی را دعوت کند؟ این امر به اندازه ورود سیلویا کریستل بازیگر زن طبیعی است. هر دو نماینده عشق بین زن و مرد هستند. من از دیدار آلن دلون دلپذیرترین برداشت ها را دارم. او هیچ ستاره ای نداشت. او هیچ الزام خاصی را مطرح نکرد. ما در مورد میزان هزینه توافق کردیم و تمام.

– او سپس یکی از معتمدین ژنرال لبد بود

– راستش ، من بدون اینکه چیزی در این مورد بدانم از او دعوت کردم. بعلاوه ، آن زمان خود لبد علاقه چندانی به من نداشت. من از دلون به عنوان بازیگری دعوت کردم که عشق را مجسم می کند.

– آیا از واکنش مخاطبان نسبت به ورود وی راضی بودید؟

– واکنش حیرت انگیز بود. ما در سینما روسیا یک نمایش داشتیم و دلون مجبور شد در ورودی مصاحبه کند. مردم به نوعی از این موضوع مطلع شدند و در طبقه پایین در زیر پله ها جمع شدند. آنها بسیار هیجان زده بودند. مجبور شدم به سینما بروم تا دلون فرصت مصاحبه داشته باشد. تماشاگران خیلی زیادی در خیابان بودند.

– همانطور که آهنگ معروف می گوید ، آلن دلون ادکلن نمی نوشد. او چه می نوشد؟

– در طول ناهار خود را از هیچ کس پنهان نکردیم و مردم آمدند و از او امضا گرفتند. او هیچ کس را رد نکرد. همه چیز دوستانه بود. او رسالت خود را انجام داد و می توانست استراحت کند. من فکر می کنم ما کنیاک نوشیدیم ، فرانسه. نمی توان دلون را عاشق پرشور الکل نامید. او فقط می توانست جرعه ای بنوشد.

کارشناس فیلم و مدیر برنامه های “Kinotavr” سیتورا علیوا در سال 2005 مدیر جشنواره بین المللی فیلم “چهره های عشق” بود و به طور مستقیم در سازماندهی بازدید از ستاره فرانسوی نقش داشت.

– آیا ایده سفر آلن دلون به مارک رودینشتاین تعلق داشت؟

– بله مارک رودینشتاین می خواست یک نماد مرد مطلق بیاورد. این جشنواره X بود “چهره های عشق” که آخرین بار در مسکو برگزار شد و پس از آن به سوچی نقل مکان کردیم. در آن زمان من با کارلو جیوستی نماینده آلن دلون همکاری کردم که به لطف کمک های وی کاترین دنوو ، سوفیا لورن و ستاره های دیگر به روسیه آورده شدند. در مسکو ، آلنا دلون به خاطر سهم خود در سینمای جهان جایزه پیکان طلایی را دریافت کرد. او با هواپیمای شخصی پرواز کرد و هزینه این همه جشنواره را پرداخت کرد. دلون در جلسه ای با خبرنگاران گفت که چقدر سگ را دوست دارد. معلوم شد که او یک کل قبرستان سگ در خانه دارد. در کنفرانس مطبوعاتی ، او عکسی نشان داد. او سگی پوشیده بود که ژنرال لبد به دلون داده بود.

– چه چیزی آنها را به هم متصل کرده است؟

– بوریس برزوفسکی آلن دلون را برای پول آورد تا برای ژنرال لبد تحریک کند. او در کارزار انتخاباتی خود شرکت کرد. این قبل از آمدن به جشنواره ما بود. دلون سپس به منطقه ای که لبد از آن نامزد شده بود سفر کرد.

– سپس آلن دلون 70 ساله بود.

– بله ، و خنده دار بود که از او حداقل دو بار در مورد احساس خود در مورد او سوال شد … 75. دلون توضیح داد که او 70 ساله است. اما آنها با او مانند یک پیرمرد ارجمند رفتار کردند. دلون در مکالمات خصوصی درباره فرزندانش صحبت کرد. بیش از یک بار شنیده ام که او شخصیت پیچیده ای دارد. با این حال ، او به تمام تعهدات خود عمل کرد و این خوشبختی بود. او فوق العاده ، احساسی ، درخشان ، زودرنج و همه اعصاب خرد شده است. قطعاً بی نظیر است. خوشحال بودیم که او موافقت کرد به جشنواره ما بیاید.

– او سپس برای یک روز آمد؟

– دو ، و در این مدت موفق شدم در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کنم ، از مارک رودینشتاین جایزه ای در خانه سینما دریافت کنم و چندین مصاحبه انجام دهم.

– آیا ورود وی به روشی خاص ترتیب داده شده است؟ آیا دلون به شرایط خاصی احتیاج داشت؟

– او خواستار یک هواپیمای شخصی شد که با آن از ژنو پرواز کرد. و ما هزینه آن را پرداخت کردیم. بسیار گران است. او در بهترین اتاق در یک هتل لوکس در مرکز مسکو زندگی می کرد. نگهبان و مترجم او را همراهی می کردند. ما تمام شرایط آن را رعایت کرده ایم.

– اون وقت کجا رفت؟ آیا او را به مقبره و تئاتر بولشوی بردند؟

– نه و او نمی خواست. روز او قبلاً شلوغ بود. و بعد یک شام خصوصی فوق العاده در سالن کازینو شانگریلا برگزار شد که دیگر وجود ندارد. دلون خاویار سفارش داد و با لذت آن را خورد.

تحت تأثیر قرار گرفتید؟

– او یک بت مطلق است. هر دقیقه یادم می آمد که چقدر فوق العاده ، جوان و با استعداد بود. بنابراین او برای همیشه برای من ماند.