MegaFon تاجیکستان اسرار حرفه ای بازرگانان خود را

به اشتراک می گذارد

صفحه اصلی / اخبار / صفحه اصلی / مگافون تاجیکستان مشاغل حرفه ای دارد رازهای بازرگانان

MegaFon تاجیکستان از اسرار حرفه ای بازرگانان خود باخبر است 9 نوامبر 2020 09:59

اوستا Tj | 09.11.2020 | یک سری پخش زنده ادامه دارد ، که طی آن مگافون تاجیکستان در مورد اصول کار خود صحبت می کند و هک های زندگی حرفه ای را به اشتراک می گذارد.  11

طبق سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار “مگافون تاجیکستان” ، رئیس دپارتمان بازرگانی اداره منطقه ای دوشنبه و RRS کومرون کنژائوف میهمان پخش بعدی شد. وی در مورد سه م componentsلفه موفقیت هر شرکت – انگیزه ، تیم و خدمات – صحبت کرد.

همانطور که کومرون کنژائوف اشاره کرد ، یکی از عوامل اصلی انگیزه ، توانایی رشد در شرکت است. از این لحاظ ، بیوگرافی خود وی بهترین مثال است: كومرون پس از شروع كار خود در MegaFon از سمت فروشنده-صندوقدار عادی یك دفتر خدمات ، به زودی به كار با نمایندگی ها رفت و سپس ریاست بخش بازرگانی این شركت را در سغد به عهده گرفت و هم اكنون در موقعیت مشابهی در پایتخت كشور كار می كند. و او می تواند از نقطه نظرهای مختلف به خدمات و خدمات نگاه کند – به عنوان فروشنده و کاربر آنها.

“درک نیاز مشترکین بسیار مهم است. این مورد همچنین در مورد تعرفه ها ، و خدمات اضافی و خدمات اعمال می شود. من قطعاً خودم را جای مشتری می گذارم و تصور می کنم که یکی از محصولات شرکت ما چه وظایف زندگی را در حل آن کمک می کند. هنگام سازماندهی کار سالن های مارک دار ، یک سوال مشابه مطرح می شود: من خودم چگونه می خواهم در یک سالن ارتباطی خدمت کنم؟ این رویکرد است که امکان جذب و حفظ مشترکان در بازار بسیار رقابتی ارتباطات را فراهم می کند. “می گوید: کومرون کنژائوف.

در مورد انگیزه کارکنان ، این متخصص خاطر نشان کرد که همراه با عوامل مادی ، جو هر روزه در افراد بسیار مهم است. اگر درک متقابل در تیم حاکم شود و متخصصان آماده حمایت از همکاران در همه کارها باشند ، نتایج کار بسیار بالاتر خواهد بود. كومرون كنژائف ضمن مشاوره دادن به بازرگانان شركتهای دیگر ، جمله مورد علاقه خود را از هنری فورد به یاد آورد: “بیشتر مردم برای اجتناب از مشكلات وقت و انرژی بیشتری صرف می كنند تا حل آنها” ، و توصیه كرد كه همیشه شجاعت حرفه ای نشان دهید ، و هرگونه چالش را برطرف كنید. p>

“نظرات افرادی مانند كومرون ارزشمند است زیرا او مراحل زیادی از پیشرفت حرفه ای را پشت سر گذاشت ، نتیجه گیری وی بر اساس تجربه شخصی است و مهمتر از همه – بر اساس نتایج عالی كار. در مدت کوتاهی روی آنتن ، کومرون موفق شد مشاوره ای ساده و م effectiveثر را برای مدیرانی که می خواهند کارآمدتر شوند و همچنین برای جوانان حرفه ای که آرزو دارند کار خود را به صورت عمودی بسازند ، به اشتراک بگذارد. من مطمئن هستم كه شركت كنندگان در پخش ما می توانند مسیر حرفه ای و چشم انداز شغلی خود را به طریقی جدید بررسی كنند. ”