مگافون تاجیکستان اولین سالن سبک ECO را در بخار

افتتاح کرد

MegaFon تاجیکستان اولین سالن سبک ECO را در باختر افتتاح کرد 28 اوت 2020 11:16

15 Avesta.Tj | 28.08.2020 | MegaFon تاجیکستان به گسترش شبکه خرده فروشی خود در منطقه Khatlon ادامه می دهد. این بار در بوختار ، اولین سالن افتتاح شد که به سبک جدید اکو ساخته شده است – با طراحی زیبا و مدرن.

با توجه به مطبوعات مطبوعاتی مگافون تاجیکستان ، این کار به اپراتور اجازه می دهد تا نه تنها روزانه به چندین هزار بازدید کننده دیگر خدمت کند ، بلکه روحیه خاصی نیز برای آنها ایجاد می کند.

“سالن های سازگار با محیط زیست MegaFon تاجیکستان از اواخر سال گذشته شروع به افتتاح کرد ، اما تاکنون فقط چند شهر چنین فروشگاه های خرده فروشی را به دست آورده اند. بوخار پس از گیسار و دوشنبه ، در لیست سوم صاحبان سالن های سازگار با محیط زیست سوم شد. این یک شکل جدید برای کار با مشترکین است ، وقتی از اولین قدم یک نگرش مثبت ایجاد می شود. علاوه بر این ، از مواد سازگار با محیط زیست در طراحی استفاده می شود که این نشان دهنده سیاست ما در مورد احترام به مشتری و طبیعت کشور بومی ما است. ”

سالن های سازگار با محیط زیست نیز با یک منطقه بزرگتر در مقایسه با پیشینیان خود متمایز می شوند. اکنون ، در دفاتر اپراتور ، می توانید استراحت کنید و خدمات سطح “شهری” را دریافت کنید: مشاوران مگافون به شما کمک می کنند تا از اتصال به شبکه و جایگزینی سیم کارت ها تا راه اندازی ابزارهای تلفن همراه با تکنولوژی پیشرفته ، هر مشکلی را برطرف کنید.

یک سالن سازگار با محیط زیست جدید در انتظار مشترکان این شرکت در خیابان میرزوکادییروف در نزدیکی بازار مرکزی فاروون است.