MegaFon تاجیکستان چهار سالن ECO-style

دیگر افتتاح کرد

MegaFon تاجیکستان چهار سالن ECO-style دیگر افتتاح کرد 5 اکتبر 2020 ساعت 11:32 صبح

16 Avesta.Tj | 05.10.2020 | اولین اپراتور فرصت های جدید دیجیتالی همچنان به توسعه شبکه ای از سالن های مارک دار برای خدمات رسانی به مشترکین در دوشنبه و RRS ادامه می دهد. سرویس مطبوعاتی مگافون تاجیکستان گزارش می دهد ، این شرکت چهار فروشگاه خرده فروشی دیگر افتتاح کرده است که هر یک از آنها با توجه به راحتی مکان و شکل جدید “اکولوژیکی” از طراحی متمایز است.

دو سالن جدید در منطقه دوشنبه سینو افتتاح شده است. اولی در خیابان واقع شده است. A. Gulomova ، 13 ساله در نزدیکی ایستگاه راه آهن “Bozor” و بازار “Balechavon” ، جایی که کشاورزان از شهرهای Gissar ، Tursunzade ، Shakhrinav ، بسیاری از مناطق روستایی جمهوری می آیند. سالن از دوشنبه تا شنبه ، از ساعت 8:00 تا 19:00 باز است.

سالن دوم در Sino در خیابان کار می کند. کازوکون ، 172. این یکی از مناطق پرجمعیت پایتخت تاجیکستان است. در نزدیکی – رستوران های محبوب غذاهای ملی “Olim” ، “Nur” و “Faiz”. بنابراین ، سالن شرکت اپراتور طبق یک برنامه خاص کار می کند – هفت روز در هفته از ساعت 8:00 تا نیمه شب.

دو نقطه خدمات مشتری دیگر در منطقه رودکی باز است. سالن در شهرک Somoniyon در خیابان 69 Somoni روبروی بازار Ganch و در مجاورت ساختمانهای دولتی کار می کند. دریافت خدمات در اینجا هم برای ساکنان Somoniyon و هم برای بازدیدکنندگان از قسمت شرقی منطقه رودکی راحت خواهد بود.

در روستای تورسونزودا ، انتظار می رود مشترکین در خیابان Istiklol ، 2. در این محله یک تبادل بزرگ حمل و نقل ، مغازه های متعدد ، سالن های زیبایی و شعب بانک وجود دارد. این مکان همچنین یکی از راحت ترین مکان ها برای بازدید است که در آن می توان مسائل ارتباطی را “گذرا” حل کرد. هر دو سالن در منطقه رودکی از ساعت 8:00 تا 18:00 باز هستند.

“ما نه تنها تعداد نمایشگاه های مارک دار را افزایش می دهیم ، بلکه به تدریج مشتریان خود را به قالب جدید خرده فروشی خود عادت می دهیم. هر چهار “تازه وارد” به سبک ECO ساخته شده اند: آنها با اتاق های بزرگ تر ، طراحی شرکت ، که از مواد سازگار با محیط زیست استفاده می کند ، متمایز هستند. هم در پایتخت و هم در مناطق ، مشترکین ما می توانند به راحتی و سلامتی خود اهمیت دهند. “پرویز داولیاتوف ، مدیر دفتر منطقه ای MegaFon تاجیکستان برای دوشنبه و RRS اظهار نظر می کند.