MegaFon تاجیکستان یک نمایشگاه تجاری در Tavildara

افتتاح کرد

MegaFon تاجیکستان یک نمایشگاه تجاری با نام تجاری در Tavildara افتتاح کرد 10 نوامبر 2020 10:41 صبح

11 Avesta.Tj | 10.11.2020 | سرویس مطبوعاتی MegaFon تاجیکستان گزارش می دهد اولین اپراتور فرصت های جدید دیجیتالی همچنان به توسعه شبکه ای از نقاط خدمات مشتری در مناطق کشور ادامه می دهد.

سالن تجاری جدید این شرکت در مرکز منطقه تاویلدرا در خیابان واخیه افتتاح شد. اکنون ساکنان منطقه – بیش از 4000 نفر – می توانند از سرویس MegaFon در نزدیکی خانه های خود استفاده کنند.

“راحتی مشترکین اصلی ترین چیزی است که هنگام توسعه یک شبکه خرده فروشی درباره آن فکر می کنیم. دشوارترین کار ارائه خدمات در سطح کلانشهرها به مناطق و شهرک های کوچک است. آنها بسیار دور از یکدیگر واقع شده اند ، بنابراین ، در واقع ، در هر مرکز منطقه ای شما باید سالن خود را باز کنید ، که این امر به زمان و سرمایه گذاری زیادی نیاز دارد. اما با ظهور این نکات ، مشتریان ما دیگر نیازی به سفرهای طولانی ندارند. بنابراین ، قبل از افتتاح سالن در Tavildara ، ساکنان محلی به گرم سفر کردند – در یک مسیر مستقیم از طریق کوه 40 کیلومتر است و یک مسیر انحرافی در جاده – تا 70 کیلومتر است. اکنون هر گونه مشکل در ارتباطات می تواند در خانه حل شود “، مدیر بخش منطقه ای MegaFon می گوید “در دوشنبه و RRS پرویز داولیاتوف.

با افتتاح نمایشگاه شرکت ، مشترکین اپراتور این فرصت را داشتند تا هنگام انتخاب تعرفه مطلوب یا هنگام راه اندازی دستگاه های تلفن همراه ، با متخصصان مشورت کنند تا “به طور زنده” با مدل های جدید تلفن های هوشمند آشنا شوند ، اطلاعاتی که قبلا فقط در اینترنت موجود بود. هم برای ساکنان منطقه و هم برای ساکنان روستاهای همجوار راحت است.