مگافون تاجیکستان اولین شخصی بود که اینترنت پرسرعت موبایل را در ایشکاشم

راه اندازی کرد

راه اندازی کرد

MegaFon تاجیکستان اولین کسی بود که اینترنت پرسرعت موبایل را در اشکاشیم راه اندازی کرد 3 نوامبر 2020 ، ساعت 09:52

12 اوستا . Tj | 03.11.2020 | مگافون تاجیکستان شبکه چهارم نسل خود را در روستای ایشکاشم ، منطقه خودمختار گورنو- بدخشان راه اندازی کرده است. به گفته سرویس مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار MegaFon تاجیکستان ، ساکنان این مرکز منطقه ای برای اولین بار به اینترنت 4G دسترسی دارند که سرعت آنها تا ده برابر از قابلیت های شبکه نسل سوم فراتر می رود.

MegaFon تاجیکستان اغلب در مناطق دور افتاده کشور پیشگام می شود. یک نمونه می توان به منطقه ایشکاشم GBAO ، واقع در مرز افغانستان اشاره کرد. این اپراتور اولین نفری بود که شبکه 3G را در ایشکاشیم راه اندازی کرد و اکنون تجهیزات ارتباطات نسل بعدی ، چهارم را به بهره برداری تجاری رسانده است.

به لطف این ، سرعت دسترسی به تلفن همراه 10-7 برابر افزایش یافته است که به مشترکین امکان می دهد فیلم های آنلاین از جمله برنامه های آموزشی ، استفاده از خدمات دولت دیجیتال و دسترسی به سایت های خبری را در عرض چند ثانیه با خیال راحت مشاهده کنند. برای 3 هزار روستایی ، اینها فرصت های جدیدی برای استفاده از اینترنت برای کار ، تحصیل یا سرگرمی است.

“هدف ما فراهم کردن فرصت های برابر برای همه مشترکان است. بنابراین ، حتی در دورترین مناطق حومه کشور ، ما در سریعترین زمان ممکن در حال توسعه شبکه هستیم. فقط دو سال پیش ، فقط ارتباط صوتی برای ساکنان اشکاشیم در دسترس بود. و اکنون آنها دارای قابلیت های اینترنت مشترک با مشترکان از شهرهای بزرگ هستند. ”گفت Raim Sadanshoev ، مدیر بخش منطقه ای MegaFon تاجیکستان در GBAO.