MegaFon تاجیکستان از استارتاپ های جوان در Sogd

حمایت کرد

MegaFon تاجیکستان از استارتاپ های جوان در Sogd حمایت کرد 16 سپتامبر 2020 ساعت 11:50 صبح

03 Avesta.Tj | 09/16/2020 | مسابقه ای برای کارآفرینان جوان “StartUp Choikhona XIII” در خوجند برگزار شد. MegaFon تاجیکستان شریک این رویداد شد و با ارائه گواهینامه هایی برای شماره های “طلا” و “نقره” از نویسندگان بهترین پروژه ها حمایت کرد.

علاوه بر این ، شرکت کنندگان و کمیته برگزاری می توانند از اینترنت پرسرعت اپراتور استفاده کنند ، که علاوه بر سایر موارد ، ایده های ابتکاری شرکت کنندگان را ارائه می دهد ، سرویس مطبوعاتی شرکت MegaFon تاجیکستان گزارش می دهد.

مسابقه StartUpChoykhona در مناطق مختلف تاجیکستان برگزار می شود و ده ها شرکت کننده را در هر شهر جمع می کند – نویسندگان پروژه های شروع غیر معمول و امیدوار کننده. سیزدهمین مسابقه به ابتکار انستیتوی اقتصاد و تجارت دانشگاه بازرگانی دولتی تاجیکستان در شهر خوجند با حمایت UNDP در منطقه سغد برگزار شد.

این بار پروژه “HandyLand” از Rukhshona Achilova به عنوان بهترین شناخته شد. مقام دوم به مظفر باروتوف ، نویسنده پروژه “Marketplace savdo.tj” تعلق گرفت. و “برنز” با پروژه “Whereismybus” به ادیب بویماتووا اهدا شد.

مگافون تاجیکستان بارها و بارها از مسابقات استارت آپ حمایت کرده است ، اینترنت پر سرعت را در این رویداد قرار داده و به برندگان جوایزی اهدا کرده است. در خوجند جوایز برای کارآفرینان جوان تعداد “گرانبها” و سوغاتی به یادماندنی بود.

“برای شروع موفقیت آمیز در تجارت نه تنها به یک ایده روشن نیاز دارید. استارت آپ ها باید با شرکا و سرمایه گذاران مذاکره کنند ، از اولین مشتری ها تماس بگیرند. یک شماره “طلا” یا “نقره” به شما کمک می کند تا تأثیر درستی بر روی صحبت کنندگان داشته باشید. علاوه بر این ، فراموش کردن چنین عددی دشوار است ، حتی اگر بلافاصله در مخاطبین ذخیره نشود. من آرزو می کنم که برندگان مسابقه تلفن هایشان با پیشنهادات پردرآمد “ترکیده” شوند! ” – Daler Naimov ، مدیر بخش منطقه ای MegaFon تاجیکستان در منطقه سغد گفت.